UČINKOVITOST U MARKETINGU

Otvorene prijave za nagrade Effie

10.06.2010 u 12:23

Bionic
Reading

Marketinški stručnjaci iz HURA-e i Best Marketinga Hrvatska predstavili su danas drugo po redu natjecanje Effie, ujedno i najveće marketinško natjecanje u Hrvatskoj, koje nagrađuje najučinkovitije oglašivačke kampanje, te prateću Effie konferenciju. Prijave za najbolje hrvatske marketinške kampanje primaju se od 13. kolovoza, a proglašenje pobjednika i dodjela nagrada održat će se 22. listopada

U sklopu dvodnevne Effie konferencije koja će se održati 21. i 22. listopada, sudionici će moći poslušati prezentacije sudionika hrvatskog Effie natjecanja te studije slučaja najučinkovitijih marketinških kampanja na svijetu, uključujući i najnagrađivaniju svjetsku kampanju u prošloj godini The Best Job in the World

Damir Ciglar, direktor reklamne agencije Imago koja je prošle godine osvojila šest nagrada, pojasnio je važnost Effie natjecanja za domaće oglašivače i marketinške agencije te je iz osobnog primjera istaknuo prednosti koju Effie nagrade donose dobitnicima. 'U prošloj godini su marketinški budžeti smanjeni za 25 posto. Samim time je nagrada Effie potrebnija nego ikad jer je efikasnost marketinških aktivnosti sve važnija', naglasio je Ciglar.

Predsjednica ovogodišnjeg žirija je Vedrana Hercigonja Majetić, direktorica marketinških komunikacija Hrvatskog telekoma, dobitnika Grand Prix nagrade na prošlogodišnjem Effie natjecanju za najbolju kampanju u 2007. i 2008. godini ('Ured za van', T-Mobile). Ona je pojasnila kriterije ocjenjivanja prijavljenih radova te predstavila ovogodišnji žiri koji čine 30 predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta. Naglasila je da ove godine postoje tri roka za prijave: do 2. srpnja (rani rok), do 30. srpnja (kasni rok) te od 13. kolovoza (last minute rok).

Effie nagrade se dodjeljuju od 1968. godine, i to na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie) te na nacionalnoj razini u preko 40 zemalja diljem svijeta kojima se prošle godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti (Effie = efikasnost).

Zainteresirani mogu sve informacije o sudjelovanju saznati na www.croatiaeffie.com