kozmetički brend

Nestle smanjuje udjel u L'Orealu, evo zašto

L'Oreal

L'Oreal

Izvor: Profimedia / Autor: Newscast Online / Alamy / Alamy / Profimedia

Nestle je u utorak rekao da će smanjiti svoj udio u L'Orealu na oko 20 posto prodajom dionica vrijednih 8,9 milijardi eura (10 milijardi dolara) nazad francuskom kozmetičkom brendu.

Vodstvo Nestlea najavilo je kako će se fokusirati na temelje poslove s hranom, pićima i nutricionističkim zdravljem. Udio proizvođača Nescafea u L'Orealu bio je predmetom intenzivne kontrole tijekom godina, a švicarska je tvrtka inzistirala na tome da je njezin interes bio i financijski i strateški, čak i kada je aktivistički investitor Third Point sredinom 2017. pozvao na prodaju.

Od tada su dionice L'Oreala porasle za više od 100 posto, piše Reuters. Nastojeći smanjiti veličinu svog udjela u L'Orealu uz zadržavanje razine iznad 20%, Nestle se obratio L'Orealu prije dva mjeseca, započevši niz razgovora koji su uključivali predsjednike obje kompanije.

Nakon dogovora, Nestle je rekao da će posjedovati 20,1% L'Oreala, što je manje u odnosu na 23,3% koliko sada drži. L'Oreal bi u međuvremenu otkupio dionice koje predstavljaju 4% njegovog kapitala i poništio ih najkasnije 29. kolovoza.

L'Oreal, koji plaća 400 eura po dionici, rekao je da će ugovor imati sve veći učinak na zaradu po dionici tvrtke za više od 4% tijekom cijele godine. Kozmetička tvrtka plaća gotovinom i dugom.

Kao rezultat transakcije, za koju se očekuje da će se zatvoriti u narednim danima, obitelj Bettencourt Meyers povećat će svoj udio na 34,7% sa 33,3%, ali neće biti obavezna podnijeti ponudu za preuzimanje.

Dionice L'Oréala porasle su u utorak za 3,96 posto na 424,8 eura, dok su dionice Nestlea porasle za 0,1 posto na 121,9 švicarskih franaka. Proizvođač pakirane hrane također je rekao da je njegov odbor odlučio otkupiti svoje dionice u vrijednosti od 20 milijardi švicarskih franaka (21,6 milijardi dolara) između 2022. i 2024. godine, dodajući da će prilagoditi ovaj program ako ostvari značajne akvizicije.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!