poslovni rezultati

Nestlé raste na krilima preuzimanja, prihod od prodaje dosegao 45,5 milijardi franaka

26.07.2019 u 12:12

Bionic
Reading

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu sa sjedištu u švicarskom Veveyu, je ostvario organski rast od 3,6 posto, s nastavkom snažnog stvarnog unutarnjeg rasta (RIG) od 2,6 posto i cijena od 1,0 posto u prvih šest mjeseci ove godine

Predvodnici povećanja rasta bili su SAD i Brazil. Zabilježen je rast ukupne prodaje za 3,5 posto na 45,5 milijardi švicarskih franaka (u odnosu na 43.9 milijardi švicarskih franaka u prvih šest mjeseci 2018. godine). Neto akvizicije imale su pozitiva učinak od 1,1 posto, a razlika u tečaju smanjila je prodaju za 1,2 posto.

Interno usklađena profitna marža (UTOP) dostigla je 17,1 posto, što je povećanje od 100 baznih poena. Profitna marža (TOP) povećala se za 90 baznih poena na 15,5 posto.

Usklađena zarada po dionici povećala se za 15,7 posto u stalnoj valuti te za 14,6 posto u odnosu na CHF 2,13. Zarada po dionici smanjila se za 12,3 posto na izvještenih 1,68 CHF, s obzirom na to da je prošlogodišnjem rezultatu u prilog išla prodaja američkog poslovanja slatkiša. Slobodan novčani tok povećao se za 40,4 posto na 4,1 milijardu švicarskih franaka.

Upravljanje portfeljem u potpunosti ide po planu. Dovršetak prodaje Nestlé segmenta Skin Health očekuje se u drugoj polovici 2019. godine po dogovorenoj cijeni od 10,2 milijarde švicarskih franaka. Strateška analiza poslovanja Herte je u tijeku i dovršetak se očekuje krajem 2019. godine.

Potvrđene su smjernice za cijelu 2019. godinu. Očekuje se organski rast prodaje od oko 3,5 posto te interno usklađenu profitnu maržu za cijelu godinu na razini od 17,5 posto ili više. Očekuje se organski rast zarade po dionici i stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala.

'Ohrabruju nas rezultati prve polovice godine te bilježimo napredak prema postizanju financijskih ciljevima koje smo postavili za 2020. godinu. Disciplinirano provođenje zadanih aktivnosti i brze inovacije doprinijeli su poboljšanju organskog rasta i profitabilnosti. Naš rast bazira se na širokim temeljima, a Sjedinjene Države kao naše najveće tržište postiže posebno dobre rezultate. Povećanje ulaganja u naše brendove u različitim kategorijama kao i u inovacije očito se isplati, što se odražava u snažnog zamahu segmenta PetCare te povratu na srednji jednoznamenkasti rast u segmentu kave. Lansiranje Starbucksa je do sada bilo iznimno uspješno i planiramo daljnja širenja i inovacije kako bismo u potpunosti iskoristili ovu jedinstvenu priliku koja je pred nama. Aktivno upravljanje portfeljem i dalje će oštriti naš strateški fokus i pozicioniranje kompanije u atraktivnim visoko rastućem poslovanju. Očito je da naš model stvaranja vrijednosti daje očekivane rezultate i podržavat će održivi profitabilni rast', glavni izvršni direktor Nestléa Mark Schneider.