dobar ožujak

Navala na osiguravatelje: više životnih osiguranja, a kupuje se i sve više automobila

  • Autor: T. O./Hina
  • Zadnja izmjena 13.04.2018 11:02
  • Objavljeno 13.04.2018 u 11:02
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Ukupna zaračunata bruto premija 21 hrvatskoga društva za osiguranje krajem ožujka iznosila je 2,8 milijardi kuna, što je 7,28 posto više u odnosu isti mjesec prošle godine, pokazuju podaci Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO)

U skupini neživotnih osiguranja, koja čine 68,5 posto ukupne premije, zaračunata bruto premija u ožujku u odnosu na isti mjesec lani porasla je za 7,5 posto, na 1,9 milijardi kuna.

U segmentu životnih osiguranja zaračunata bruto premija bilježi rast za 6,8 posto, na 874,4 milijuna kuna, pokazuju podaci HUO-a.

Najzastupljenija vrsta osiguranja u segmentu neživotnih osiguranja i dalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem ožujka u iznosu od 517,68 milijuna kuna ili 7,9 posto višom u odnosu na isti lanjski mjesec.

U sklopu osiguranja od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, najveći udio ima obvezno osiguranje vlasnika, odnosno korisnika motornih vozila od automobilske odgovornosti za štete nanesene trećim osobama ili tzv. obvezno autoosiguranje, s iznosom premije od gotovo 487 milijuna kuna.

Taj je iznos premije za 7,6 posto viši nego u ožujku 2017. godine, a u prva tri ovogodišnja mjeseca sklopljeno je ukupno 494.527 polica obveznog autoosiguranja, odnosno 30.924 polica ili 6,7 posto više nego u istom razdoblju lani.

U segmentu životnih osiguranja, najveći udio ima klasično životno osiguranje s premijom krajem ožujka u iznosu od 659,83 milijuna kuna, što je za 19,8 posto više u odnosu na premiju iz ožujka prošle godine.

  • +3

ŽObvezno autoosiguranje je s iznosom premije od gotovo 487 milijuna kuna

Izvor: Cropix / Autor: cropix

U ožujku je najveći tržišni udio, mjeren iznosom zaračunate bruto premije, od 34,55 posto zauzimalo Croatia osiguranje, s ukupnom zaračunatom bruto premijom od 958,4 milijuna kuna.

Drugi je Allianz s 342,4 milijuna kuna premije, odnosno s tržišnim udjelom od 12,34 posto, dok je na trećem mjestu Euroherc s 242,34 milijuna kuna premije i udjelom na hrvatskom tržištu osiguranja od 8,7 posto.

Croatia osiguranje je zauzimalo najveći udio i u segmentu neživotnih osiguranja, 37,2 posto, uz premiju od 706,88 milijuna kuna, a na prvom je mjestu i u segmentu životnih osiguranja s udjelom od 28,8 posto i premijom od 251,5 milijuna kuna.

PRVI KVADRAT IZDVAJA

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi