komunikacijska industrija

Kreativnost nas potiče na rast i razvoj – poruka je zagrebačkog događanja DK Home

16.06.2021 u 16:51

Bionic
Reading

Organizatori Dana komunikacija iskazali su se spin-off festivalom na Tuškancu, koji nas je uz sjajno raspoloženje i trijumf najboljih u komunikacijskoj industriji uveo u ljeto!

DK Home, koji se održao na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac 14. i 15. lipnja u after-work terminu, uz potrebne mjere sigurnosti i distance, uspješno je otvorio ljetnu sezonu te omogućio dugo priželjkivano te prijeko potrebno druženje i razmjenjivanje dojmova, ali i nagradio najbolja marketinška, digitalna i kreativna ostvarenja te dao vjetar u leđa komunikacijskoj zajednici.

Ovaj spin-off rovinjskih Dana komunikacija smjestio se u zadivljujući zeleni ambijent u samom centru Zagreba, a sudionici su mogli tijekom dva dana uživati u uvidima niza domaćih stručnjaka na panel-diskusijama, s njima razmijeniti svoje stavove i poslovne uvide, a potom u prekrasnom amfiteatru Tuškanca pogledati najbolje radove domaće komunikacijske industrije te prigodno proslaviti pobjede nakon izazovne godine.

Organizatori zahvaljuju svim prijateljima ovoga netipičnoga festivala u netipičnim okolnostima koji su podržali napore i želju za okupljanjem komunikacijske zajednice, svima koji su bili dijelom organizacije te pomogli u realizaciji prekrasnog događanja, a posebice sudionicima koji su svojim interesom, dolaskom i sjajnim raspoloženjem obogatili program i stvorili sjajno raspoloženje.

Sve informacije potražite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.