ZA KREATIVNE I AMBICIOZNE

Jeste li spremni za Case Study Competition?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 08.03.2012 10:18
  • Objavljeno 08.03.2012 u 08:56
case study

case study

Izvor: Promo fotografije / Autor: estudent

Smatrate li da je premalo konkretnih i stvarnih slučajeva na kojima bi studenti mogli pokazati stečeno znanje? Za sve kreativne, ambiciozne i spremne na izazov Case Study Competition tim udruge eSTUDENT organizira projekt gdje upravo takve studente povezuje s nekima od najboljih poduzeća u Republici Hrvatskoj uz nagradni fond koji ove godine iznosi impresivnih 256.000 kuna.

Case Study Competition je projekt studentske udruge eSTUDENT koja obuhvaća četiri fakulteta Sveučilišta u Zagrebu – Ekonomski fakultet, Prirodoslovno-matematički fakultet, Farmaceutsko-biokemijski te Fakultet elektrotehnike i računarstva. Održava se osmu godinu zaredom s ciljem spajanja renomiranih poduzeća s najboljim studentima. Cilj je da ponajbolji studenti rješavaju poslovne slučajeve koji su iznimno zanimljivi, traže kreativnost i koji su, povrh svega, stvarni stoga poduzeća-sudionici vrlo često iskoriste rješenja slučajeva u daljnjem radu i razvoju. Koliko je ovaj projekt značajan govori i činjenica da je ove godine organizacija projekta dobila potporu Predsjednika Republike Hrvatske, a prošle je akademske godine Case Study Competition tim za svoja postignuća nagrađen posebnom Rektorovom nagradom.

Natjecanje je organizirano isključivo zbog studenata, da ih se istakne, spoji s renomiranim poslodavcima i usmjeri kako znanja stečena na fakultetu iskoristiti na stvarnim, konkretnim slučajevima. Pritom se traži njihova kreativnost, ambicioznost, ozbiljno pristupanje zadacima te želja za uspjehom.

Što studenti mogu očekivati?

Čak je 15 poduzeća iz različitih područja s kojima se imaju priliku spojiti, riješiti njihove slučajeve i osvojiti bogate nagrade. ABB, Basler osiguranje Zagreb, Cemex, Erste Steiermärkische banka, Holcim, INA, Nestlé, Nokia, Nova TV, Printera grupa, Privredna banka Zagreb, Styria,Tele2, Zagrebačka banka, Zagrebačka pivovara su poduzeća koja čekaju studente.

Budući da je CSC ipak natjecanje, važno je istaknuti se, biti bolji od drugih, bolji od kolega i zajedno sa svojim timom, unutar kojega može biti od dva do četiri studenta preddiplomskog ili diplomskog studija, pobijediti. Nagrade su vrlo primamljive. Naime, ove godine nagradni fond iznosi 256.000 kuna, s tim da sva prva mjesta osvajaju po 10.000 kuna, druga mjesta po 4.000 te treća po 2.000 kuna. Takoder, ovisno o odluci poduzeća, moguće je nagrađivanje drugih i trećih mjesta praksom ili edukacijom u protuvrijednosti nagrade ili kao dodatak uz nagradu.

Projekt je službeno započeo 27. veljače 2012. u 11 sati Svečanim otvorenjem na Ekonomskom fakultetu. Slijede dva tjedna u kojima će se studenti imati priliku prijaviti za rješavanje poslovnog slučaja poduzeća koje ih najviše privlači. U drugom tjednu prijava, od 5. do 9. ožujka održat će se uvodna predavanja svakog od predstavnika poduzeća koji će studentima pobliže objasniti teme slučajeva te dati odgovore na sva njihova pitanja.

Rješavanje slučajeva traje mjesec dana od dana završetka prijava, a za bilo kakva pitanja tijekom tog perioda perioda, studenti se mogu obratiti ili nekom od profesora-mentora na svojem fakultetu ili imaju priliku kontaktirati mentore iz odabranog poduzeća. Rješenja CSC tim prosljeđuje poduzećima gdje njihove komisije odabiru finaliste i pozivaju ih na prezentiranje njihovih rješenja.

Službeno proglašenje pobjednika kao i uručivanje nagrada ostavljeno je za Završnu ceremoniju koja će se održati 16. svibnja 2012. na Ekonomskom fakultetu. Važno je napomenuti da nisu samo pobjednici nagrađeni. Svi sudionici koji svoja rješenja predaju na vrijeme bez obzira na pobjedu, a istaknuli su se svojom proaktivnošću za taj trud će biti nagrađeni certifikatima o sudjelovanju, koje je svakako poželjno pridodati uz životopis pri prijavi za budući posao.

Na studentima je da budu proaktivni, pokažu svoja znanja, kreativnost, komunikacijske vještine i razne druge sposobnosti, nadmaše sami sebe, osvoje bogate nagrade, istaknu se i uhvate priliku koja im se pruža te se spoje svojim budućim poslodavcima.

Više informacija na www.estudent.hr/csc i Facebook stranici Case Study Competition

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi