objavljen poziv

Javite se Digital Kingu i uzmite dio HTZ-ova budžeta za oglašavanje u turizmu

05.09.2017 u 14:10

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ ) objavila je javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2018. godini

Kako bi povećali broj turističkih dolazaka i noćenja u predsezoni i posezoni te na kontinentu cijele godine i povećali turistički promet, HTZ će i u 2018. godini provoditi promociju turizma kroz kampanje u javnom i privatnom sektoru

Za taj naum HTZ je pripremio 22 milijuna kuna i to za oglašavanje u tiskanim medijima, televiziji, radiju i internetu (Google AdWords i Facebook).

Sustav turističkih zajednica u oglašavanju će sudjelovati s 50 posto sredstava usuglašenog i odobrenog media plana, dok će nositelj ponude u oglašavanju sudjelovati s preostalih 50 posto.

Na ovaj oglas mogu se javiti sve tvrtke iz turističkog sektora, a za prijavu su potrebni obrasci koji se mogu pronaći na stranicama HTZ-a media plan te potvrda da tvrtka nema duga prema državi.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 15. rujna.

Za pomoć pri kandidiranju, ispunjavanje obrazaca i sve druge detalje možete se obratiti  Digital King stručnom timu koji će vam pomoći da dođete do HTZ-ovih potpora.

Uz dugogodišnje iskustvo u vođenju Google AdWords, YouTube i Facebook kampanja te renomirane klijente iz turističkih djelatnosti, Digital King tim za ovu prigodu osigurava besplatnu izradu detaljne strategije oglašavanja, analizu i postavljanje kampanje neovisno o jeziku oglašavanja te dodatne izvještaje o uspješnosti kampanja – sve bez skrivenih troškova oglašavanja. Digital King tim očekuje vašu prijavu – kontaktirati ih možete na https://www.digitalking.hr/hr/kontakt/