OGLAŠAVANJE I STRATEŠKI PROJEKTI

HTZ predstavila financijski plan za 2019., evo koliko namjeravaju potrošiti

20.11.2018 u 16:54

Bionic
Reading

Na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavljeni su prijedlozi godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2019. godinu prema kojima je za udruženo oglašavanje predviđeno 26 milijuna kuna, a za strateške projekte 40,3 milijuna kuna, izvijestilo je u utorak Ministarstvo turizma

'Ključne aktivnosti koje ćemo provoditi i koje su obuhvaćene godišnjim planom rada za 2019. godinu podrazumijevaju još snažniju promociju Hrvatske s ciljem jačanja nacionalnog turističkog brenda i prepoznatljivosti naše zemlje kao sadržajne cjelogodišnje destinacije. U tom je smislu planirano i formiranje stručnog tima za brend te izrada plana aktivnosti s ciljem povezivanja onih segmenata, poput kulture ili sporta, koji mogu promovirati našu zemlju te ju učiniti još više prepoznatljivom na stranim tržištima', izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Najavio je fokus na jačanju prometne povezanosti s naglaskom na aviolinije i uvođenje interkontinentalnih letova.

Za ostvarenje tih i drugih ciljeva za iduću godinu, za udruženo oglašavanje predviđeno je 26 milijuna kuna, a planirani budžet za strateške projekte u idućoj godini je 40,3 milijuna kuna.

Staničić je najavio i uspostavu Call centra, odnosno jedinstvenog telefonskog broja gdje će turisti moći u svakom trenutku dobiti podršku, a koji će pratiti i mobilna aplikacija.

Za iduću godinu priprema se i program Sportska Hrvatska, u sklopu kojeg će se podržati vrhunska sportska događanja u Hrvatskoj te provoditi promotivne aktivnosti u suradnji s međunarodno poznatim hrvatskim sportašima.

Najavljena je i odluka o raspisivanju natječaja za pozicije direktora predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji i Južnoj Koreji.

Ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je važnost promotivnih aktivnosti za jače pozicioniranje Hrvatske na svjetskom turističkom tržištu.

  • +4
Gari Capelli i Kristjan Staničić Izvor: Pixsell / Autor: Patrik Macek

'Dodatno jačamo Program pozicioniranja Hrvatske kao aviodestinacije koji se pokazao izvrsnim. Osim što smo postali dostupnija destinacija, produljena je sezona letenja što se odrazilo i na pojačani turistički promet koji je rastao i izvan ljetnih mjeseci, kao i na dolaske turista iz udaljenijih emitivnih tržišta, poput SAD-a, Kine, Koreje', rekao je Cappelli.

Ocijenio je kako je promocija Hrvatske kroz spoj sporta i poznatih osoba jedan od najučinkovitijih promotivnih alata.

Članovima Vijeća predstavljene su i informacije o tijeku sezone i stanju na tržištima za prvih deset mjeseci 2018. godine. Prema podacima eVisitora, u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja listopada ostvareno 19 milijuna dolazaka ili šest posto više nego u istom lanjskom razdoblju i 104,3 milijuna noćenja ili četiri posto više.