u godinu dana

HTZ izabrala novi postav direktora stranih predstavništava

02.07.2018 u 09:47

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u proteklih godinu dana izabrala je novi postav direktora za svojih 14 od ukupno 16 predstavništava u svijetu, za čije je operativno poslovanje ove godine predvidjela 29,1 milijun kuna, a za drugi dio godine najavljuje natječaje i za direktore u Londonu te novim uredima u Los Angelesu, Seulu i Rimu.

Doznaje se to iz Glavnog ureda HTZ-a nakon što je Turističko vijeće HTZ-a nedavno odabralo šest novih direktora koji će pokrivati ukupno sedam tržišta, odnosno novoizabrani direktor predstavništva HTZ-a za Češku Dubravko Miholić bit će zadužen i za tržište Slovačke.

Miholić će u uredu u Pragu naslijediti dosadašnju direktoricu Jelenu Bilić, a prema životopisu do sada se nije bavio previše turizmom, nego većinom poslovnim lobiranjem kod i za inozemne kompanije, PR-om i marketingom. Vezano za Slovačku, iz Glavnog ureda HTZ-a kažu da će ured u Bratislavi do daljnjeg voditi postojeća voditeljica, Nora Henterova.

Od ostalih pet direktora, samo je jedna 'novo-stara', direktorica HTZ-ovog predstavništva za Sloveniju u Ljubljani Metka Bradetić, koja je dobila drugi mandat, dok će u novo predstavništvo HTZ-a u Kinu Franka Gulin, koja već pet godina živi u Pekingu te se bavi, uz ostalo, novinarstvom i digitalnim marketingom, a osim nekoliko stranih jezika govori i mandarinski.

Za predstavništvo HTZ-a u Austriji u Beč, odakle će pokrivati i Švicarsku, ide Branimir Tončinić, dugogodišnji djelatnik Glavnog ureda HTZ-a, koji će tu naslijediti Ranka Vlatkovića, dok je za direktora za tržište Skandinavije sa sjedištem u Stockholmu izabran Vedran Sušić, vlasnik i direktor agencije za DMC usluge Scandinavian tours j.d.o.o., a na tom će mjestu zamijeniti višegodišnjeg direktora Paula Šikića.

Za direktoricu za Mađarsku u ured u Budimpešti, nakon što ga je 20-ak godina vodio Marin Skenderović, izabrana je Ivana Herceg, koja dolazi s mjesta direktorice Turističkog ureda grada Jastrebarsko, gdje je na vlastiti zahtjev, kako je objavila ta TZ, krajem travnja ove godine nakon osam godina dala ostavku iz 'osobnih razloga i nastavka poslovne karijere na drugoj poziciji'.

Zanimljivo je u tome što je HTZ upravo krajem travnja završio prijave na natječaj za te direktore, objavivši da se za ukupno šest direktora prijavio 91 kandidat.

Svi ti direktori s radom kreću krajem kolovoza, kada ističu mandati dosadašnjim direktorima, zbog čega su i bili natječaji za te pozicije, a od listopada prošle godine mandati su počeli i za osam novih direktora predstavništava HTZ-a u Bruxellessu, Parizu, Moskvi, New Yorku, Frankfurtu, Milanu, Varšavi i Muenchenu.

Od njih osam, tri su potpuno nova, dok ih je pet već radilo na tim pozicijama. Izabrani su u natječajnom postupku HTZ-a, koji je trajao od lipnja do rujna 2017., i na koji je stiglo više od 170 prijava, a tako veliko zanimanje rezultat je relativno atraktivne plaće tih direktora, koja se kreće od oko 3.000 eura, te drugih uvjeta.

  • +16
Najljepše plaže Dalmacije Izvor: Cropix / Autor: CROPIX, PIXSELL, Youtube, Wikimedia Commons

"U drugoj polovini ove godine očekuje se raspisivanje natječaja za direktore za tržišta Ujedinjenog Kraljevstva sa sjedištem u Londonu, jer mandat sadašnjoj direktorici ističe sredinom siječnja 2019., kao i za ured u Los Angelesu u SAD-u, u Seoulu u Južnoj Koreji te u Rimu u Italiji", najavljuju iz Glavnog ureda HTZ-a.

Dodaju da su planirana sredstva za strana predstavništva ove godine nešto veća nego u 2017. zbog operacionalizacije procesa povećanja broja ureda ove godine - u Kini, Koreji, Los Angelesu i Rimu.

Komentirajući promjene u predstavništvima HTZ-a s novim direktorima, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić za Hinu ističe da su pomaci i bolji rezultati na tržištima s novim direktorima već vidljivi, pogotovo na tržištima Poljske, Bavarske i Italije.

"Na tim su tržištima vođenje predstavništava i ispostave preuzele inovativne i proaktivne osobe, pa je tako primjerice u Italiji znatno porastao naš broj pratitelja na društvenim mrežama na kojima se iznimno kvalitetno i dinamično komunicira, a u zadnjih mjesec dana hrvatska turistička ponuda predstavljena je u brojnim medijima, uključujući i talijanski Vogue, Cosmopolitan, časopis Marco Polo, Nautica, Caravan Camper Granturismo, itd.", kaže Staničić.

Dodaje kako su u Bavarskoj unazad nekoliko mjeseci održane odlične promocije i predstavljanja Slavonije, čiji je rezultat, kao i vrlo uske suradnje s agencijom ID Riva Tours, dolazak velike ture bavarskih biciklista u rujnu u Slavoniju.

"U Poljskoj je pak pokrenuta odlična suradnja sa avio kompanijom LOT, a ukupno smo s tog tržišta u dosadašnjem djelu godine rasli 22 posto", ističe Staničić. Siguran je, kako kaže, da će i drugi novoizabrani direktori pridonijeti dodatnom iskoraku u još boljem pozicioniranju Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.