SVEČANOST U BERLINU

Hrvatska osvojila prestižnu njemačku nagradu za PR kampanje

23.11.2016 u 15:27

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je, zajedno s partnerom na međunarodnim tržištima, PR agencijom Grayling, osvojila nagradu 'PR Report Award' u kategoriji Consumer Marketing i to u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija kao što su Microsoft i Colgate-Palmolive. Svečana i 14. po redu dodjela nagrada održana je u utorak u Berlinu u organizaciji nezavisnog njemačkog magazina PR Report koji je namijenjen PR profesionalcima i stručnjacima s područja odnosa s javnošću

'Izuzetno mi je drago što smo osvojili ovu prestižnu nagradu jer ona samo potvrđuje ono što intenzivno komuniciramo u posljednje vrijeme, a to je novi smjer u promotivnim aktivnostima kojim je Hrvatska turistička zajednica krenula prije dvije godine. Naše PR i marketing aktivnosti su integrirane, točno znamo kome se obraćamo, na koji način i na kojem tržištu. Imamo i globalne partnere na stranim tržištima koji nam, zajedno s našim predstavništvima, služe kao dodatna strateška podrška. Hrvatski turistički brend je, slikovito rečeno, svakim danom sve jači, a osvojene nagrade za nas istovremeno predstavljaju satisfakciju i motivaciju za daljnja djelovanja', poručio je direktor HTZ-a Ratomir Ivičić, dodavši kako je ova turistička godina, osim po turističkom prometu i prihodima, rekordna i po osvojenim nagradama i priznanjima.

Hrvatska turistička zajednica i PR agencija Grayling su, prilikom apliciranja na sam natječaj, prijavili i opisali dosad uspješno provedene i realizirane projekte kao što su Around the World in One Country, Croatia Loves You, We’ll see you in Croatia, a sve pod komunikacijskim konceptom Full of Life.

Riječ o jednoj od najprestižnijih njemačkih nagrada vezanih uz PR industriju, a sama se nagrada dodjeljuje od 2003. godine u ukupno 21 kategoriji.