NIJE MAMAC ZA ULAGANJA

Hilton ne želi na Brijune zbog kratke sezone

Bionic
Reading

Ulrich Widmer, potpredsjednik Hiltona, rekao je u razgovoru za Poslovni dnevnik kako turistička sezona od tri mjeseca nije mamac za ulaganja, pa ova svjetska hotelska kuća nije zainteresirana za ulazak u projekt Brijuni rivijera

'Razmatrali smo projekt Brijuni rivijera, no ulazak u obalni turizam u Hrvatskoj prevelik je izazov za hotelski biznis zbog izuzetno kratke turističke sezone. Sezona u Hrvatskoj je vrlo intenzivna u tri mjeseca, ali to se ne može usporediti s nekim drugim destinacijama u Francuskoj, Španjolskoj, Italiji, mjestima na kojima se i izvan ljetne sezone mnogo toga događa', kazao je Widmer u intervjuu za Poslovni dnevnik

Globalni hotelski igrači, upozorava Widmer, moraju vidjeti da se u Hrvatskoj pokreću snažne inicijative koje će produljiti sezonu i omogućiti poslovanje u zimskim mjesecima, bilo pokretanjem sajmova, sportskih priredbi izvan sezone bilo razvijanjem medicinskog turizma, radi uvjeravanja investitora da će moći vratiti uložen novac.

Komentirajući kašnjenje otvaranja Hotela Marjan, zajedničke investicije Hiltona i gradonačelnika Splita Željka Keruma, Widmer kaže da nisu sretni zbog toga, napominjući da i u efikasnoj Njemačkoj njihov hotel na aerodromu u Frankfurtu također kasni dvije godine.

Za razliku od Dubrovnika ili Splita, koji su u svom gradu dobili ili će tek dobiti Hotel Hilton, u Zagrebu će se iduće godine otvoriti DoubleTree by Hilton, njihov jeftiniji brend. Widmer kaže kako Zagreb nema neko golemo poslovno tržište, 'ali mu itekako odgovara šarmantan hotel u kojem ćete na recepciji dobiti kolačić'.

Što se tiče budućega zagrebačkog hotela Doubletree by Hilton, planiraju popunjenost hotelskoga kapaciteta od najmanje 65 posto.