NOVI POČETAK

HGspot otpušta polovicu zaposlenih

  • Autor: Z. Korda
  • Zadnja izmjena 09.12.2009 13:45
  • Objavljeno 09.12.2009 u 12:40
hrvoje prpić hg spot presica

hrvoje prpić hg spot presica

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Ronald Goršić

'Krećemo u novi početak', optimistično je danas poručio Hrvoje Prpić na konferenciji za novinare zagrebačkog HGspota, koji je recesija dovela do ruba bankrota

Nekadašnji vlasnik, a sada savjetnik Uprave, Prpić je predstavio novu koncepciju poslovanja. Prvo će se ići u drastično rezanje broja djelatnika, tako da će posao izgubiti oko polovica zaposlenih. 'HG Spot će osigurati posao za 85 ljudi od 228 koliko je dosada imao, 28 ih ostaje u povezanoj tvrtki Senso Plus za koju tražimo kupca, a pokušat ćemo spasiti još desetak zaposlenika', kazao je Prpić. Pripremljen je plan zbrinjavanja viška radnika, a angažirana je HR agencija koja provodi testiranje djelatnika, nakon čega će će pasti odluka o tome koji djelatnici će biti zadržani. Radnicima koji će dobiti otkaz osigurane su otpremnine u skladu za Zakonom o radu.

Temeljita reorganizacija poslovanja podrazumijeva promjenu marketinške koncepcije i rebranding. Tako će se HG Spot uskoro 'presvući' iz plave u ljubičastu boju. Na novom vizualnom izgledu radi tim Zvonimira Pavleka. Promijenit će se i način oglašavanja, koji, prema Prpićevim riječima, mora biti znatno originalniji nego dosad.

Za razliku od bivšeg HGspota koji je tražio samo najnižu cijenu kod dobavljača, novi HGspot tražit će neke druge uvjete koje za sada ispunjava samo osam dobavljača poput M SAN-a, Kodaka, Grundinga… U pristupu klijentima od sada će ključna biti kvaliteta kompletne usluge, pri čemu je Prpić posebno naglasio odnos prodavača prema kupcima, koji mora biti ispred svega.

Nakon što je Zagrebačka banka odobrila jamstvo od 25 milijuna kuna prema dobavljačima, započelo je punjenje trgovina robom. Jučer su s radom ponovno počele poslovnice Utrine i Škorpikova, a dalje će se redom otvarati Rijeka, Split, Osijek i ostale manje poslovnice.

U novoj koncepciji poslovanja HGspot će imati tri kategorije prodajnih mjesta. U centru u Škorpikovoj bit će cjelokupan asortiman kompanije i to će biti trgovina najviše kategorije. U srednjoj kategoriji bit će četiri trgovine (Utrine, Split, Rijeka, Osijek) u kojima će biti izloženi proizvodi srednje kategorije, a manje trgovine služit će kao 'pick up' točke, u kojima će se moći kupiti tek osnovni asortiman niže kvalitete, a ostala roba moći će se naručiti.

Bivšoj Upravi Prpić je zamjerio nelogično širenje poslovne mreže na neprofitabilna područja, prevelik broj zaposlenih i nisku efikasnost poslovanja. Nova Uprava na čelu s Goranom Česnovarom angažirala je i ekonomske forenzičare iz Varaždina radi analize rada prethodne Uprave.

Prpić je priznao da je sezona božićne trgovine djelomično izgubljena, ali je naglasio da se u dva otvorena centra ostvaruje 70 posto prometa.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi