bankarstvo
Erste banka se 'presvukla', pogledajte novi vizualni identitet

Nova Erste banka - ilustracija
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Erste
'Brend može dugoročno biti uspješan samo ako se zalaže za jasne vrijednosti i jasna uvjerenja te ako ih se pridržava. To je ono što nas definira od osnutka naše kompanije prije više od 200 godina. Svojom vizijom, koja u središte stavlja financijsko zdravlje naših klijenata, pretočili smo našu svrhu u sadašnjost i postavili jasan smjer za budućnost. Ipak, svaku viziju treba doživjeti na pravi način, a to je upravo ono što naš novi korporativni dizajn omogućava', rekao je Willi Cernko, glavni izvršni direktor Erste Groupa.
Novi vizualni identitet obuhvaća optimizirani logotip, nove korporativne boje i novi font. Erste logotip zadržava svoj prepoznatljiv i jedinstven karakter, ali je osvježen u dizajnu i monokromatski u primjeni. U kombinaciji s novim fontom, koji je prilagođen analognoj i digitalnoj upotrebi i novim bojama, izgled Erste banke postaje moderniji, privlačniji i svježiji. Višebojni pristup također je i poveznica između dizajna Erste Groupa i dizajna digitalne platforme George. Sve to rezultira korporativnim dizajnom koji pruža dosljedno iskustvo brenda na svim kanalima.
-
10
projekt vizionar
Hrvatska pred velikim iskorakom, ili...? Šef Erste banke kaže da smo blizu, evo što nam još nedostaje
-
svečana dodjela nagrada
The Banker proglasio Erste banku najboljom bankom u Hrvatskoj
-
POTPORA PODUZETNICIMA
EIF i Erste banka: Ugovor o jamstvu od 50 milijuna eura u okviru fonda InvestEU
Novi korporativni dizajn Erste Groupa od siječnja se postupno uvodi na svim Ersteovim glavnim tržištima: u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Srbiji i Slovačkoj. Novi dizajn brenda strateški je razvijen u suradnji s agencijom Jung von Matt Brand Identity iz Hamburga te agencijom Jung von Matt Donau iz Beča.

Novi vizuali Erste banke
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Erste
Erste je u izvješću Brand Finance za 2022. proglašen najjačim brendom u Austriji. Na međunarodnoj razini, Brand Finance je proglasio Erste najjačim brendom u Europi u kategoriji bankarskih brendova. U izvješću se ukazuje na to da je Erste porastao za 22,4 boda u Indeksu snage brendova (Brand Strength Index), čime je potvrđena uspješna strategija brenda.