NOVI VLASNIK

Dijana Vetturelli prodala Magenta 1 B2B RUN Švicarcima

12.04.2018 u 09:40

Bionic
Reading

Najveće poslovno okupljanje na području regije Magenta 1 B2B RUN od ove godine ima novog vlasnika. Mjesec dana uoči prve ovosezonske utrke kupoprodajni ugovor su danas u Zagrebu potpisale kompanije Infront i Vetturelli. Jedna od vodećih svjetskih kompanija za sportski menadžment, švicarski Infront, preuzela je tako najpopularnije sportsko-poslovno događanje u Hrvatskoj i regiji. Podsjetimo, prošle godine je Dijana Vetturelli, idejna začetnica B2B Run utrke u Hrvatskoj, prodala franšizu i u Sarajevo

Ovom akvizicijom Infront je najavio značajno širenje serije poslovnih utrka B2Run, stavljajući utrke u Hrvatskoj i BiH uz bok velikim svjetskim poslovnim utrkama koje se održavaju u Nizozemskoj, Portugalu, Rumunjskoj, Južnoj Africi, Poljskoj i Švicarskoj.

Inicijativa je stigla iz kompanije Swim Bike Run Sport koja je već ranije ostvarila suradnju s Infrontom na projektu triatlon utrke Ironman. A potom su razmišljali o tome da u Hrvatsku dovedu B2Run, poslovnu utrku koja se održava u dvadesetak europskih zemalja. Kontaktirali su bračni par Vetturelli, Viktora i Dijanu, i pitali ih jesu li razmišljali o prodaji svog projekta. Iako u tom trenutku baš i nisu razmišljali o prodaji, Dijana Vetturelli je bila svjesna da puno energije i vremena troši na organizaciju utrka, a sve manje na ono što im je osnovna djelatnost.

„Jedini uvjet za prodaju je bio da B2B RUN preuzme najkvalitetniji kupac - što je i bio slučaj“, otkriva. Prisjetila se i kako je sve počelo.

„Htjeli smo obilježiti deseti rođendan kompanije te na jednom mjestu okupiti prijatelje, kolege i poslovne suradnike na neformalnijem, drugačijem druženju. I zamislili smo utrku u Maksimiru. Računali smo na tristotinjak ljudi, a došlo ih je tisuću. Interes je bio zaista velik. Javili su se sponzori i već godinu kasnije smo okupili 4, 5 tisuća ljudi“, ispričala je Dijana.

Preuzimanje od strane Infronta je išlo glatko.

„Postoje šprance na svjetskoj razini i tu smo se dobro uklopili, ali i dalje smo kao konzultanti uključeni u organizaciju utrke u toj tranzicijskoj fazi. Zbog klijenata i partnera“, otkriva.

Da je projekt izvrsno postavljen složili su se i Jurica Barać i Marko Žunić iz tvrtke Swim Bike Run Sport. Ove godine, kažu, sigurno neće ništa mijenjati.

“Želimo zadržati kvalitetu i privući još više trkača. Ovogodišnji cilj je 8 do 9 tisuća ljudi. Veliki je posao pred nama, svjesni smo odgovornosti i složenosti organizacije, ali s velikim entuzijazmom pristupamo cijeloj priči. Okupili smo sjajan tim i imamo velike planove za daljnji razvoj samih utrka“, ispričali su Barać i Žunić.

Infront inače ima više od tisuću zaposlenih u više od 40 ureda u 13 zemalja i organizira 4 100 dana vrhunskih sportskih događanja svake godine.

“Dolazak u Hrvatsku za nas je velika prekretnica. Zahvaljujemo Vetturelli timu na sjajno odrađenom poslu i posloženom sustavu. Vjerujemo da će sva događanja pod svjetskim brendom B2Run i zahvaljujući stručnosti naših novih kolega i partnera još više unaprijediti ovu seriju utrka", rekao je Lars Gerling iz Infronta.

  • +8
Poslovna utrka B2B Run na Zagrebačkom velesajmu Izvor: Pixsell / Autor: Igor Soban/PIXSELL

Otkrio je i kako su se u Infrontu najprije bavili tradicionalnim sportovima, a onda shvatili da su triatlon, trčanje i općenito aktivan način života sve popularniji. Pa su B2Run pokrenuli u Njemačkoj 2014.godine. Danas u 17 njemačkih gradova okupljaju 200 tisuća ljudi.

„Radimo međunarodnu seriju utrka i želimo biti najveći na svijetu. Pobjednici svih utrka idu u finale kao 'all star team' pa možda jednog dana i Hrvatska bude domaćin finalne utrke. Finale tako postaje međunarodni team building“, objašnjava Gerling.

I bivši i novi vlasnici B2B RUN-a svjesni su da trčanje ima posebnu ulogu u aktivnom načinu života.

„Trčati može svatko gdje god želi. Ne trebate posebnu opremu i posebne uvjete. Nema isprika. B2B RUN je dovoljno izazovan, a dovoljno jednostavan da ga istrčiš i tad su svi jednaki”, poziva Gerling.

"I šefovi i zaposlenici su na istoj razini, razvija se korporativna kultura i komunikacija. Stvorili smo doista sjajnu platformu“, zaključuje Dijana Vetturelli.