ljeto stiže!

Cappelli očekuje uspješnu turističku sezonu, agencije digle kapacitete za Hrvatsku

26.03.2018 u 15:30

Bionic
Reading

Ministar turizma Gari Cappelli u ponedjeljak je nakon sastanka s predstavnicima turističkog sektora uoči glavnog dijela turističke godine, kazao kako očekuje još jednu uspješnu sezonu i cjelokupnu godinu za hrvatski turizam

'Pred nama je još jedna izazovna, ali i siguran sam, uspješna turistička godina u kojoj ćemo potvrditi da je Hrvatska postala jedan od svjetskih turističkih lidera. Prema najavama s terena i na temelju razgovora s domaćim i stranim predstavnicima aviokompanija i turoperatora, Hrvatska je ponovno u fokusu interesa turista iz cijeloga svijeta te je potražnja sve veća', kazao je Cappelli u izjavi za novinare.

U prilog tomu ide povećanje broja turista u prva tri mjeseca ove godine od deset posto, dodao je.

"Hrvatska već diše turistički, a pravi zamah kreće za Uskrs. Pomakli smo sve avio letove koji sada idu tri do četiri tjedna ranije a završavat će dva do tri tjedna kasnije nego prošle godine. Za taj uspjeh zaslužni su svi turistički djelatnici i dionici u hrvatskom turizmu koji daju velik doprinos u stvaranju cjelokupne turističke priče u našim destinacijama", rekao je ministar turizma.

Kazao je kako za uskrsne blagdane očekuje popunjenost kapaciteta na razini prošlogodišnje, kada je ostvaren 20 posto bolji rezultat nego 2016. godine.

Jedan od najvećih svjetskih touroperatora TUI znatno je povećao kapacitete za ljetne programe za 2019. u Turskoj, Grčkoj i Hrvatskoj, označivši ih kao ljetne destinacije koje putnici sve više traže, prenosi turistički magazin TTG na temelju najava iz TUI-ja.

  • +16
Najljepše plaže Dalmacije Izvor: Cropix / Autor: CROPIX, PIXSELL, Youtube, Wikimedia Commons

TUI je u ponedjeljak predstavio svoj ljetni program za 2019., za koji u tom touroperatoru ističu da je najambiciozniji do sada, jer će ponuditi novih 720 tisuća avionskih sjedala, kao i 40 novih ruta te 16 novih odmarališta.

'Program ljeto 2019. proširujemo na temelju ogromne popularnosti Hrvatske, trajne privlačnosti i dosljedne u vrijednostima Grčke te preporoda Turske, a za ta tri odredišta letjet će gotovo 50 posto novih ruta', kažu iz TUI-ja.