ŠIRI SE TVORNICA

BAT ulaže u Kanfanar 30 milijuna eura; žale se na trošarine

22.09.2016 u 14:47

Bionic
Reading

British American Tobacco (BAT) ove godine uložio je u tvornicu u Kanfanaru 20 milijuna eura, a u planu je nova investicija od dodatnih 30 milijuna eura. Ram Addanki, predsjednik Uprave BAT Adria, najavio je u četvrtak na konferenciji za medije u Rovinju kako će za sedam do osam mjeseci krenuti s radom novi pogon

'Kanfanar je u srcu strategije BAT-a u regiji Adria. Moramo proširiti tvornicu jer je naš glavni poslovni cilj daljnji rast tržišnog udjela te povećanje izvoznih tržišta', naglasio je Addanki.

Tvornica u Kanfanaru trenutno proizvodi oko 7,5 milijardi komada cigareta, od čega 60 posto izvozi na strana tržišta.

Addanki je iznimno zadovoljan dosadašnjim rezultatima poslovanja u Hrvatskoj te procesom integracije TDR-a koji je BAT preuzeo od Adrisa prije godinu dana za nešto više od 500 milijuna eura.

Pohvalio se kako je zaustavljen trend pada udjela na tržištu cigareta. Od 2012. do 2015. TDR je gubio u prosjeku oko šest posto tržišnog kolača dok je u zadnjih godinu dana udio porastao za gotovo tri posto na 52,8 posto.

'Ostvarujemo rast tržišnog udjela svakog mjeseca u odnosu na isto razdoblje lani. Počeli smo izvoziti na nova strana tržišta, primjerice Njemačku, Mađarsku, Grčku i Bugarsku. Siguran sam da su svi navedeni pokazatelji čvrsta osnova za daljnji rast i razvoj kompanije', rekao je Addanki dodajući kako se trenutačno u Njemačku izvozi duhan u vrećama, a u planu je i izvoz cigareta.

Predsjednik Uprave BAT Adrije požalio se na velik rast crnog tržišta u regiji. U Hrvatskoj je 25 posto ukupne trgovine duhanskim proizvodima ilegalno.

'Rastu crnog tržišta pogoduje i neplanirani rast trošarina na duhanske proizvode. U Hrvatskoj ne znamo kada, kako i za koliko će se mijenjati trošarine. Mi želimo predvidive promjene. Podržavamo regulativu i pravne propise, ali oni moraju biti razumni', naglasio je Addanki.

Ako se nastavi rast crnog tržišta i trošarina, upozorio je, BAT će biti primoran povući se iz regije Adria.

Na BAT-ovoj konferenciji za medije najavljeno je i preimenovanje brenda Ronhill u Dunhill od početka idućeg mjeseca.

'Ulaskom Ronhilla u obitelj Dunhill, osiguravamo novu budućnost za potrošače toga brenda. Nakon osam godina neprestanog pada, Ronhill je izgubio više od polovine svog početnog tržišnog udjela, iz čega je jasno da potrošači traže promjene', rekao je John Brady, član Uprave BAT Adrije zadužen za marketing.