Mini Recharged

[FOTO] Punjiv i električan: Klasični Mini slijeće u budućnost

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bernhard Filser

Zahvaljujući predanom timu u tvornici Mini u Oxfordu, održiva zabava u vožnji sada se prenosi u klasični automobil. Električni motor na originalnom Mini kombinira tradiciju s vrhunskom tehnologijom - sve u ime kružnog gospodarstva

Kad bi Alec Issigonis danas mogao ponovno dizajnirati klasični Mini, kultni mali automobil bio bi opremljen električnim motorom. Uostalom, originalni model lansiran 1959. godine nastao je tijekom naftne krize i temeljio se na ekonomičnosti potrošnje goriva kako bi se četiri putnika i njihova prtljaga smjestili na što manje prostora. I danas Mini ostaje vezan uz principe dizajnera Issigonisa, s njegovim kreativnim korištenjem prostora i zabavom u vožnji. Projekt Mini Recharged prilika je za nastavak održivog pričanja priče o klasičnom Miniju u 21. stoljeću.

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bernhard Filser

Mini Cooper SE

Pretvorba klasičnih Minija u vozila na električni pogon kombinira tradicionalne vrijednosti s tehnologijom usmjerenom na budućnost. Ideja je došla čak i prije nego što je britanski premium proizvođač ponudio potpuno električni automobil poput Mini Cooper SE.

Jednokratni prototip klasičnog modela Electric Mini napravljen je 2018. i predstavljen na sajmu automobila u New Yorku. Reakcije su bile toliko pozitivne da je predani tim iz tvornice Mini u Oxfordu počeo raditi na razvoju plana za stvaranje odgovarajuće opcije za ponudu kupcima koji već posjeduju klasični Mini.

  • +20
  • +17

Mini Recharged

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bernhard Filser

Projekt Mini Recharged

Kako bi se postiglo tradicionalno upravljanje ovim malenim automobilom s pogonom bez emisija, originalni benzinski motor klasičnog Mini zamijenjen je modernim električnim pogonom. Tijekom preinake vozila u sklopu projekta Mini Recharged, rade se samo reverzibilne promjene. Pažljivo očuvanje povijesne baštine temeljni je element koncepta koji stoji iza projekta. Zahvaljujući ovoj posebnoj brizi bilo je moguće vratiti klasični Mini u prvobitno stanje unatoč vremenu koje je proteklo. Tijekom preinake, originalni motor svakog vozila je označen i pohranjen kako bi se mogao ponovno koristiti u slučaju buduće naknadne ugradnje u klasični Mini.

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bernhard Filser

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 sekundi. Energiju opskrbljuje visokonaponski akumulator koji se može puniti snagom do 6,6 kW i omogućuje predviđeni domet od oko 160 kilometara.

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bernhard Filser

Osim toga, svaki elektrificirani klasični Mini iz projekta Mini Recharged dobiva karakterističnu središnju ploču instrumenata, poznatu od ranih dana klasike, koja sada prikazuje temperaturu vožnje, odabrani stupanj prijenosa, raspon i brzinu.

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Pogon je moderni električni motor koji generira kontinuiranu snagu do 90 kW (122 KS) i ubrzava elektrificirani klasični Mini od nule do 100 km/h za otprilike 9 s

Izvor: Promo fotografije / Autor: Bernhard Filser

'Ono što projektni tim razvija čuva karakter klasičnog Minija i omogućuje njegovim obožavateljima da uživaju u potpuno električnoj izvedbi. S Mini Recharged povezujemo prošlost s budućnošću marke', rekao je Bernd Körber, voditelj marke Mini.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!