FACELIFT

Citroën predstavio osvježeni ë-Berlingo: Moderniziran kultni predstavnik aktivnog životnog stila

14.12.2023 u 13:19

Bionic
Reading

Sa svojim snažnim motorom od 100 kW (136 KS), u kombinaciji s novom baterijom od 54 kWh, novi ë-Berlingo sada nudi domet do 320 km (WLTP kombinirani ciklus). Ova brojka je 20 posto veća u odnosu na prethodni model

Citroën obnavlja svoj kultni model ë-Berlingo i podiže ga na potpuno novu razinu. Sa svojim modernim, izražajnim stilom koji dolazi iz njegovog novog prednjeg dijela, ë-Berlingo nudi iskustvo u vozilu dostojno limuzine u smislu užitka u vožnji, udobnosti i tehnologije. Više nego ikad, ispunjava očekivanja svih kupaca s aktivnim životnim stilom, uz dodatno optimiziranu udobnost zahvaljujući sjedalima Citroën Advanced Comfort ® i najnovijoj generaciji infotainment sustava i povezivosti. Novi ë-Berlingo zadržava svoju praktičnost i modularnost, kao i mogućnost prijevoza do 7 osoba.

Kao izumitelj vozila za slobodno vrijeme, Citroën je svojim kupcima uvijek nudio robustan model koji im odgovara i koji se prilagođava svakoj njihovoj potrebi. Ë-Berlingo je popularan model koji je svoj uspjeh izgradio na svojoj svestranosti i izrazu jednostavnosti upotrebe. S vremenom je ë-Berlingo napredovao u udobnosti i stilu, dok je potvrdio svoj status mjerila na tržištu, nudeći istinsku stručnost u pogledu ergonomije, prostora u vozilu, domišljatosti i praktičnosti. Sa ë-Berlingom, Citroën nudi rješenje koje jamči mnogo slobode i bezbrižnosti za pratnju obitelji, starijih građana i zaposlenih ljudi svih vrsta u ispunjenom, višestrukom aktivnom životu.

Citroën e-Berlingo XTR Izvor: Promo fotografije / Autor: Citroën

U Europi je ë-Berlingo dostupan samo u električnoj verziji, čiji je domet povećan na 320 km (WLTP kombinirani ciklus u postupku certifikacije) zahvaljujući novoj bateriji od 54 kWh što ga čini idealnim suputnikom za obitelji sa širokim rasponom aktivnosti u slobodno vrijeme koji žele iskoristiti spokoj i udobnost električne vožnje.

Treba reći i kako novi ë-Berlingo stiže u proljeće 2024.

Dizajn

Prednji dio novog ë-Berlinga potpuno je redizajniran, preuzimajući novi vizualni identitet marke. Okomitiji s većim značajkama, izražava obilje snage i modernosti. Rešetka i branik čine jedan blok, u čijem se središtu pojavljuje Citroënov novi ovalni logo.

S obje strane logotipa, crna traka odražava uzorak amblema Citroën 'ševrona', pokazujući pažnju na detalje i dodajući dašak profinjenosti. Ovo povezuje logotip s novim prednjim svjetlima, koja imaju Citroënov novi trosegmentni svjetlosni potpis s okomitom crtom i dvije vodoravne pruge koje nalikuju oštricama. Ovaj potpis daje ë-Berlingu karakterističan, tehnološki izgled.

Ova traka i različite donje rešetke tvore slojeve kako bi strukturirali prednji kraj i pojačali osjećaj širine, pomažući u podupiranju samouvjerenog, upornog karaktera. Na verzijama 'Max', središte branika ima zaštitnu ploču s efektom aluminija s infracrvenom crvenom trakom sa svake strane. Crvena traka također se nalazi na airbumps na bokovima automobila. Potonji su grafički potpis automobila, dodajući fluidnost mišićavoj silueti koju obilježavaju dobro definirani bokovi. Padajuća linija na stražnjem dijelu krova daje automobilu dinamičnu siluetu.

Krovni nosači standardni su na razini opreme 'Max', koja dolazi sa 17-colnim aluminijskim naplatcima 'Topaz'. Novi ë-Berlingo dostupan je u pet boja karoserije, uključujući novu Kiama Blue plavu i Sirkka Green zelenu, koje nadopunjuju Icy White bijelu, Perla Nera crnu i Cumulus Grey sivu.

Iznutra je stil evoluirao kako bi poboljšao ergonomiju i praktičnost. Potpuno nova armaturna ploča ističe se svojim izdašnim volumenom koji odaje osjećaj kvalitete i robusnosti. Njegov dizajn ističe tehnologiju koju simbolizira novi 10-inčni središnji dodirni zaslon visoke razlučivosti, idealno postavljen visoko gore, i nova digitalna ploča s instrumentima koja se može konfigurirati.

Gornji dio ima gigantski Top Box pretinac za rukavice, koji je omogućen ugradnjom zračnog jastuka u krov. Donji dio središnje konzole sadrži važne funkcije uključujući odabire mjenjača i načina vožnje, električnu parkirnu kočnicu, gumb Start i 2 USB priključka. Također sadrži podlogu za bežično punjenje pametnog telefona.

Tu je i novi upravljač, koji je grijan na verzijama 'Max' i ima novi stil s blago ravnim donjim dijelom i grafičkijim središnjim vrhom s novim Citroënovim logotipom u središtu. Sadrži kontrole za audio sustav i tempomat. Ukupna kvaliteta završne obrade interijera je poboljšana.

Udobnost i praktičnost

Ë-Berlingo je poznat kao vozilo s prvoklasnim unutarnjim prostorom i funkcionalnošću, čineći život u vozilu lakim i ugodnim.

Nova CITROËN Advanced Comfort Seats®. S ciljem poboljšanja udobnosti, novi ë-Berlingo po prvi put usvaja prednja sjedala Advanced Comfort® na verzijama 'Max'. Ekskluzivno za Citroën, njihova sofisticirana arhitektura u kombinaciji sa specifičnom visokokvalitetnom pjenom i bočnim potporama jamči visoku razinu udobnosti. Štoviše, njihova posebna tkanina i završna obrada u tri boje su moderni i elegantni. U sredini jastuka i naslona za leđa, prošiveni efekt je vrlo vidljiv i pruža dodatnu udobnost. Dizajn naslona oživljen je trakom u boji u obliku slova U na naslonu, dok su bočne strane sjedala istaknute obrubom u istoj boji.

Tri zasebna stražnja sjedala. Novi ë-Berlingo kombinira optimalnu udobnost putnika s iznimnom modularnošću, s tri nezavisna, klizna i preklopiva sjedala u drugom redu standardno na verzijama 'Max'. Ë-Berlingo dostupan je u dvije veličine, M (duljina 4,40 m) i XL (duljina 4,75 m), potonja dopušta dva dodatna sjedala koja se mogu ukloniti u trećem redu. S preklopljenim suvozačevim sjedalom, pod je potpuno ravan, a duljina tereta se proteže na 2,70 m za verziju M i 3,05 m za verziju XL - idealno za prijevoz dugih predmeta.

Novi ë-Berlingo zadržava opcijski višenamjenski krov Modutop®, koji uključuje prozirni luk, stražnju krovnu kutiju, ambijentalno osvjetljenje i zatamnjeni panoramski stakleni krov s električnim sjenilima. Sve u svemu, novi ë-Berlingo nudi dvadeset sedam pretinaca za odlaganje raspoređenih po kabini, s ukupnim volumenom do 186 litara.

Otvaranje stražnjeg prozora. Rijetka značajka u segmentu, novi ë-Berlingo ima stražnji prozor koji se otvara neovisno o vratima prtljažnika (standardno na 'Max' verzijama), što ga čini praktičnim za brzo utovar ili istovar malih predmeta u ili iz prtljažnika, modutop pretinac za odlaganje ili polica u prtljažniku, koja može primiti do 25 kg.

Isti velikodušni unutarnji volumen, bez obzira na pogonski sklop. Modularan i prostran, prtljažni prostor novog ë-Berlinga varira od 775 l (volumen ispod police, ë-Berlingo veličina M) do 4000 l (ukupni volumen ispod krova, ë-Berlingo veličina XL). Podna ugradnja ë-Berlingovih baterija znači da se ovi kapaciteti opterećenja uvijek održavaju. Pristup ë-Berlingu pojednostavljen je dvojim velikim kliznim bočnim vratima opremljenim električnim prozorima.

Povezanost i sustavi pomoći vozaču

Novi ë-Berlingo dobiva novu dimenziju u smislu povezivanja na vozilu za korisnike koji očekuju da njihovo vozilo bude produžetak njihovog multimedijskog okruženja, s 10-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir u središtu nove instrumentne ploče.

Novi infotainment sustav My Citroën Play, s 10-inčnim zaslonom visoke razlučivosti, omogućuje slušanje radija i upravljanje telefonom ili funkcijama automobila. Ima funkciju bežične replikacije pametnog telefona, kompatibilnu s Apple CarPlay i Android Auto. Dostupan s povezanom 3D navigacijom i pristupom putem 10-inčnog zaslona visoke razlučivosti, iznimno je jednostavan za korištenje. Njegov sustav, inspiriran widgetima pametnog telefona, omogućuje vam upravljanje raznim medijskim funkcijama. Nudi prirodan, fluidan i jednostavan sustav prepoznavanja glasa, pružajući pravog pomoćnika u vozilu u ë-Berlingu. Zaslon visoke razlučivosti također se može koristiti za projiciranje stražnje kamere s funkcijom Top Rear Vision. Ovaj infotainment sustav kombiniran je s novom 10-inčnom digitalnom instrument tablom u boji, s optimiziranim, prilagodljivim prikazom bitnih informacija, uključujući one iz navigacijskog sustava i informacije koje se odnose na protok energije i punjenje.

Praktični opcijski bežični punjač za pametni telefon nalazi se na središnjoj konzoli, a dostupne su i dvije USB utičnice.

Ë-Berlingo je vozilo za aktivnosti u slobodno vrijeme dostupno s do 18 tehnologija za pomoć pri vožnji, kao što su prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go, električna parkirna kočnica, stražnja kamera s gornjom stražnjom vidljivošću, Grip Control s Hill Assist Descent i kontrola stabilnosti na ruci za vuču .

Novi ë-Berlingo nudi i lakše parkiranje zahvaljujući 12 parkirnih senzora oko vozila. Uz to, slike sa stražnje kamere sustava Top Rear Vision sada se prikazuju u visokoj rezoluciji na 10-inčnom središnjem ekranu novog ë-Berlinga.

Pogonski sklop

Kako bi se zajamčila još veća svestranost, novi ë-Berlingo ima prednosti proširenog dometa. Sa svojim snažnim motorom od 100 kW (136 KS), u kombinaciji s novom baterijom od 54 kWh, novi ë-Berlingo sada nudi domet do 320 km (WLTP kombinirani ciklus - u tijeku je homologacija). Ova brojka je 20 posto veća u odnosu na prethodni model i rezultat je velikih napora da se poboljša učinkovitost, čineći ë-Berlingo mjerilom u svom segmentu. Ovaj raspon savršeno odgovara prosječnoj dnevnoj kilometraži tipičnih vlasnika.

Citroën e-Berlingo XTR u vožnji Izvor: Promo fotografije / Autor: Citroën

Taj se raspon može dodatno optimizirati zahvaljujući novom sustavu regenerativnog kočenja, koji vozač može postaviti na jednu od tri razine pomoću novih ručica smještenih iza upravljača. Osim toga, dostupna su tri načina vožnje: Eco za maksimalni domet, Power za maksimalne performanse i Normal. Konačno, inovativna dizalica topline dostupna kao opcija grije kabinu bez korištenja baterije, čime se čuva domet.

ë-Berlingo je opremljen ugrađenim punjačem od 7,4 kW i može se opremiti dodatnim trofaznim punjačem od 11 kW za jednostavno ponovno punjenje. Na zidnoj kutiji od 7,4 kW može se potpuno napuniti za 7,5 sati, dok se na zidnoj kutiji od 11 kW može potpuno napuniti za 5 sati.

  • +26
Citroën e-Berlingo XTR Izvor: Promo fotografije / Autor: Adrien Cortesi

Kako bi osigurao još veću bezbrižnost na onim povremenim dugim putovanjima tijekom cijele godine, ë-Berlingo ima najbolje vrijeme brzog punjenja u svom segmentu, 30 minuta za punjenje baterije od 0 do 80 posto na javnom mjestu za punjenje od 100 kW. Kao rezultat toga, koristi bateriju čija veličina, masa i cijena su sadržani za veću učinkovitost na kratkim putovanjima tijekom cijele godine, a njegov kapacitet punjenja od 100 kW znači da se može uhvatiti u koštac s dužim putovanjima bez stresa.

Jednostavnost punjenja dodatno je pojačana upotrebom aplikacije e-ROUTES, dostupne na ë-Berlingo, koja djeluje kao pomoćnik koji vam pomaže organizirati svoje putovanje i prilagoditi se u stvarnom vremenu uvjetima u prometu, upotrebom mjesta za punjenje duž rute ili promjene u razini napunjenosti automobila.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'