SANADEROV GOVOR

Provjerit će se je li HRT prekršio zakon

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 06.07.2009 12:36
  • Objavljeno 06.07.2009 u 12:32
ivo sanader, sabor hdz

ivo sanader, sabor hdz

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Damjan Tadić

Vijeće za elektroničke medije zatražit će snimke od televizijskih nakladnika koji su pratili subotnji stranački skup HDZ-a i govor Ive Sanadera te će se nakon pregleda materijala očitovati je li bilo kršenja Zakona o elektroničkim medijima, kao što tvrdi SDP.

Pitanje praćenja HDZ-ovog Sabora otvoreno je danas na sjednici Vijeća, koje je donijelo odluku o raspodjeli sredstava iz Fonda za pluralizam za 2009. Utvrdi li Vijeće da je prekršen Zakon podnijet će prekršajnu prijavu.

Saborski zastupnik SDP-a Nenad Stazić jučer je ocijenio da je HTV emitiranjem 50-minutnog Sanaderovog govora prekršio odredbu Zakona o elektroničkim medijima koja zabranjuje pokroviteljstvo vijesti i informativnog programa, a političkim strankama i koalicijama to dopušta samo u vrijeme izborne promidžbe sukladno posebnom zakonu. Stoga je zatražio ostavku ravnatelja HRT-a Vanje Sutlića i glavne urednice informativnog programa Hloverke Novak-Srzić.

Ona je SDP-ov zahtijev ocijenila dodatnim pritiskom na HTV, ističući da HTV nije izravno prenosio stranački skup HDZ-a, a govor Sanadera emitiran je jer je to, kako je rekla, bio prvorazredni politički događaj od posebnog interesa javnosti.

Glasnogovornik HRT-a Janos Roemer priopćio je jučer da se reakcija vodeće opozicijske stranke može tumačiti jedino kao pritisak na HRT i na zakonom regulirane medijske slobode.

Vijeće za elektroničke medije danas je prihvatilo odluku o raspodjeli 30,3 milijuna kuna iz Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija za 2009. Za 141 radijsku postaju i 21 televizijsku namijenjeno je po 15,1 milijun kuna.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi