tragedija kod slavonskog broda

Prometni stručnjak i sudski vještak: Takav put može trajati i 30 sati, a sa samo dva vozača - to je velik problem

26.07.2021 u 06:59

Bionic
Reading

Svaki vozač autobusa može voziti devet sati unutar 24 sata, nakon toga je obvezna pauza. A kad se radi o autobusu, on mora nakon 21 sata rada tri sata mirovati, ali to se ne poštuje, ističe Goran Husinec, prometni stručnjak i sudski vještak

'Uzimajući u obzir relaciju između Frankfurta i Prištine, a samo dva vozača, to je velik problem', rekao je Goran Husinec, prometni stručnjak i sudski vještak.

'Svaki vozač autobusa može voziti devet sati unutar 24 sata, nakon toga je obvezna pauza. A kad se radi o autobusu, on mora nakon 21 sata rada tri sata mirovati, ali to se ne poštuje', kaže Husinec te nastavlja:

'Za ovu relaciju potrebno je oko 25 sati, uzimajući u obzir granice, pauze... A uz gužve kad su sezone, kao sad, takav put može trajati i do 30 sati, pa sad vi računajte', pojasnio je Husinec za 24 sata i nadodao da se gleda profit, a ne sigurnost.

'Rješenje je jednostavno. A to je da se u međustanicama osiguraju stanovi u kojima bi se izmjenjivali vozači, a oni koji su do tamo vozili odmorili bi se. Ali to košta pa toga jako malo ima', nadodao je Husinec.

  • +7
Vili Beroš i Damir Trut na mjestu nesreće Izvor: Pixsell / Autor: Ivica Galovic/PIXSELL

Što se tiče nesreća na državnim cestama, kaže da je najveći problem to što se kazne ispisuju, ali se malo naplaćuju.

'Policija ispiše kazne, ali kad ste zadnji put čuli da je netko istu i platio', pita se.