potvrdila ema

'Nema povezanosti između cjepiva Johnson & Johnson i menstrualnih poremećaja'

  • Autor: N. S./Hina
  • Zadnja izmjena 06.08.2021 18:19
  • Objavljeno 06.08.2021 u 18:18
Cjepivo Johnson & Johnson

Cjepivo Johnson & Johnson

Izvor: EPA / Autor: NARENDRA SHRESTHA

Europska agencija za lijekove (EMA) u petak je izvijestila da njezini stručnjaci dosad nisu otkrili povezanost između cjepiva protiv covida-19 i menstrualnih poremećaja te je savjetovala da se, kao moguće nuspojave nakon cijepljenja cjepivom Johnson&Johnsona na naljepnicu bočice dodaju tri nova stanja.

Slučajeve menstrualnih poremećaja koji su prijavljeni nakon cijepljenja proučilo je EMA-ino povjerenstvo za sigurnost, stoji u priopćenju agencije i dodaje se da su od proizvođača cjepiva zatraženi dodatni podaci.

EMA je preporučila da na naljepnicama svih bočica s cjepivom J&J-ja trebaju biti otisnute informacije o mogućoj trombocitopeniji, omaglici, tinitusu (zujanju u ušima) ili zvonjenju u ušima.

EMA istodobno ističe da koristi od cijepljenja J&J-evim cjepivom protiv covida-19 i dalje nadmašuju sve rizike.

Analizirana su 1183 slučaja vrtoglavice i više od 100 slučajeva tinitusa, koji su prijavljeni nakon cijepljenja ovim cjepivom.

Tvrtka nije odmah odgovorila na Reutersov zahtjev za komentar. EMA je prošli mjeseca navela rijedak poremećaj, Guillain-Barréov sindrom koji oštećuje živce, kao moguću rijetku nuspojavu cijepljenja J&J-jevim cjepivom.

Isti je sindrom EMA navela kao moguću nuspojavu nakon cijepljenja AstraZenecim cjepivom i u petak izvijestila da prati te informacije.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!