KAMPANJA GRADSKE KNJIŽNICE RIJEKA

'Je li vaše dijete član knjižnice?

  • Autor: Karmen Mrkić
  • Zadnja izmjena 05.10.2012 12:05
  • Objavljeno 05.10.2012 u 12:05
Vizualni identitet akcije GK Rijeka

Vizualni identitet akcije GK Rijeka

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Ulaskom u listopad, Gradska knjižnica Rijeka započela je s izrazito važnom kampanjom 'Je li vaše dijete član knjižnice?' kojom se u dinamičnom svijetu koji snažno mijenja kulturu čitanja nastoji odgojiti nova generacija čitatelja, stvaraoca, građana

Kampanjom Gradska knjižnica Rijeka želi skrenuti pažnju na važnost zbližavanja djeteta s knjigom putem ustanove koja uz knjigu djeci nudi niz zanimljivih, pomno biranih sadržaja zasnovanih na kvaliteti, znanju i razigranoj mašti. Valja istaknuti da čitanje djetetu od najranije dobi obogaćuje njegov rječnik, razvija njegovu maštu, budi znatiželju. Djetetu kojemu se čita učenje postaje prirodan kružni proces radoznalosti, igre i zabave. Dolaženje djece u knjižnicu od njihove najranije dobi potiče zbližavanje djece s knjigom i čitanjem te omogućuje njihov rast i razvoj u kulturnom okruženju. Često dolaženje djeteta u knjižnicu, dodir s knjigama te čitanje djetetu od najranije dobi potiču razvoj djetetovih sposobnosti govora, slušanja, razumijevanja i predčitačkih vještina, koje omogućuju uspješno učenje čitanja i pisanja. Ujedno se potiče i cjeloživotno obrazovanje roditelja, s ciljem što kvalitetnijeg roditeljstva te šalje poruka da je knjižnica djeci i roditeljima partner u rastu, razvoju i odrastanju.

Stoga će do kraja ove godine naziv kampanje 'Je li vaše dijete član knjižnice?' s različitih strana zaskakati i podsjećati na važnost razvijanja navike čitanja djeci i s djecom, a iz Gradske knjižnice Rijeka poručuju postojećim korisnicima i ostatku javnosti da im čitanje usto može biti i zanimljiva igra.

'Stvorite u svome domu topli kutak za čitanje. Dovoljan je i mali prostor koji uredite tako da djetetu bude privlačan, samo njegov mali svijet za ritual čitanja ili zajednički čitateljski kutak. Izmišljajte sami razne igre slovima i riječima ili ih potražite u knjigama koje vam preporučujemo. Birajte knjige zajedno s djetetom, neka i ono osjeti važnost takvoga odabira. Dolazite s djetetom zajedno u knjižnicu i dajte mu da samo brine o svojim malim obavezama (nošenju slikovnica, pružanju iskaznice i knjiga knjižničaru, biranju knjiga). Upišite ga u knjižnicu, djeca s velim ponosom primaju na dar člansku iskaznicu sa svojim imenom – osim toga, one su pravi prozor u svijet znanja, kreativnosti i zabave', preporuke su Gradske knjižnice Rijeka.

Vizualni identitet akcije izradili su poznata i nagrađivana hrvatska ilustratorica Marsela Hajdinjak i grafički dizajner Nenad Dević, a jedna od zanimljivijih novosti u sklopu ovogodišnje kampanje je serija videopriloga u kojima se ličnosti iz javnog života prisjećaju prvih čitalačkih iskustava, predstavljaju današnje čitateljske navike te objašnjavaju važnost uloge knjižnice u životu vlastite djece.

U prvom videu, napravljenom u samostalnoj produkciji Gradske knjižnice Rijeka, svoje su iskustvo podijelili vaterpolist Samir Barać (VK Primorje EB, zlatni olimpijac), glazbenik Sandi Bratonja (Urban & 4, Sinteza) i novinarka Tajana Petrović Čemeljić (Radio Rijeka).

Kampanja riječkih knjižnica

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi