Homefront uzrokovao pad vrijednosti dionica THQ-a

Homefront uzrokovao pad vrijednosti dionica THQ-a

16.03.2011 u 11:56

Bionic
Reading

Kada ste priznati studio s mnogo hitova iza sebe, jedna lošija igra u katalogu ne predstavlja problem, no kada ste relativno mladi studio bez previše iskustva to često može značiti – propast

Ovih dana svjedoci smo velikog paradoksa pod imenom Dragon Age 2. Ocjene u najvećim svjetskim gaming magazinima su izvrsne, slavi se jedan od najboljih RPG-a desetljeća (!!), dok su igrači gorko razočarani razvodnjavanjem i poglupljivanjem franšize koja se poziva na legendarni Baldur's Gate. Dragon Age 2 odmah je zasjeo i na vrhove većine svjetskih top-listi po prodajnosti, unatoč nevjerojatnom ponašanju BioWarea koji na vlastitim forumima briše sve negativne kritike, banira ljude koji su im godinama vjerni i onemogućava da igrači igraju igru koju su pošteno platili.

 

No, to je BioWare, legenda gotovo neuprljana obraza koja može izbaciti 'nedovršenu i požurivanu' igru (prema priznanju ljudi koji su radili na njoj) a ona će ipak zadobiti najviše ocjene i biti na vrhu lista po prodajnosti.

 

S druge strane, na tržište je stigao i Homefront i, kao što smo i očekivali, igra sakuplja mahom vrlo prosječne ocjene kojima se ne veseli ni jedan developer željan komercijalnog uspjeha na tržištu prenatrpanom FPS-ovima. Da ne duljimo, kada ste 'tamo neki' Kaos Studios a ne BioWare i napravite prosječnu igru, onda to znači pad vrijednosti vaših dionica i pad dionica vašeg izdavača. Dionice THQ-a tako su u samo 24 sata na vrijednosti pale za čak 20% posto što je ogroman postotak.

 

Ljudi iz Kaos Studiosa pravdaju se da je Homefront najbolje prodan naslov u pretprodaji u povijesti THQ-a i da nema razloga za zabrinutost, barem s njihove strane, no brojke kažu nešto sasvim drugačije.

 

Video recenziju Homefronta očekujte na Gamereportu još ovoga tjedna.