nisu prevedene

Euronews zabranjen u Bjelorusiji zbog reklama na engleskom jeziku

  • Autor: I. Ba./Hina
  • Zadnja izmjena 12.04.2021 14:13
  • Objavljeno 12.04.2021 u 14:13
Aleksandar Lukašenko

Aleksandar Lukašenko

Izvor: EPA / Autor: PAVEL ORLOVSKIY/ POOL

Bjeloruske vlasti zabranile su emitiranje u zemlji europskom televizijskom kanalu Euronews, što su kritičari režima predsjednika Aleksandra Lukašenka ocijenili cenzurom

"Ministarstvo informiranja isključilo je strani televizijski program Euronews", priopćilo je u ponedjeljak bjelorusko ministarstvo, dodajući da će kanal, čije je sjedište u Francuskoj, biti zamijenjen ruskim programom o Drugom svjetskom ratu.

Odobrenje za emitiranje Euronewsu nije obnovljeno zbog emitiranja reklama na engleskom jeziku umjesto da su prevedene na ruski ili bjeloruski, rekao je glasnogovornik ministarstva za agenciju Ria Novosti.

Direktor nevladine organizacije "Viasna" Ales Bialiatski upozorio je da Bjelorusija "pada u informacijsku izolaciju, a to režim i želi".

Neovisna novinarka i analitičarka Hanna Liubakova kazala je da je riječ o pokušaju ograničavanja pristupa informacijama, ali i napomenula da je zemlja srećom dobro pokrivena internetom.

Veliki protestni pokret protiv predsjednika Aleksandra Lukašenka potresao je Bjelorusiju 2020., ali su ga vlasti ugušile konstantnom okrutnom represijom.

Oporba osporava Lukašenkov reizbor na predsjedničkim izborima u kolovozu prošle godine i traži da on odstupi s vlasti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!