NA DOBITKU I HRVATSKI STOLARI

Dvije Osječanke svojim igračkama osvajaju djecu diljem svijeta

06.02.2016 u 14:03

  • +20

Kreativne Osječanke za dječje veselje

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Pinch Toys

Bionic
Reading

Spoj ljubavi prema djeci, kreativnosti i minimalizma prije gotovo godinu i pol dana rezultirao je Pinch toysima. Ovu formulu uspjeha zajednički su kreirale dvije Osječanke – Maja Korovljević i Sanja Đurić. Svoj brend koji se polako širi svijetom opisat će kao minimalistički, prirodan, multifunkcionalan i kvalitetan ručni rad začinjen prijateljstvom, ljubavlju i pažnjom. Njihova poduzetnička priča zakotrljala se u listopadu 2014. godine

'Najljepše je to što se istovremeno igramo i radimo stvarajući igračke koje su sigurne za djecu, ekološki prihvatljive, razvijaju motoriku i svojim se izgledom mogu uklopiti u svačiji dom', opisuje za tportal Maja.

Naziv im se nametnuo sam po sebi, a potječe iz vremena dok su izrađivale igračke od drvenih štipaljki. U originalu bio značio prstohvat ili mala količina nečega, a u slučaju ovoga kreativnog dvojca, to je pomalo svega za djecu i njihove roditelje.

Najprepoznatljiviji smo po 100 posto pamučnim ribicama Wandi i Oscaru u koje smo se i same zaljubile. Tu su još i pamučni dječji ruksaci te bebi-mobili za najmlađe. Surađujemo s domaćim stolarima na drvenim proizvodima od bukve, jasena i johe, a bojamo ih ekološki prihvatljivim bojama koje su potpuno neškodljive za djecu', najkraće će predstaviti svoju ponudu Sanja i Maja.

Iz radionice ovoga dua izlaze i razni oblici poput grada Pincha, autića, aviona i helikoptera, ali i životinja poput mačke, slona i najnovijeg proizvoda – drvenog mobila.

'Inspiriramo se dječjim svijetom, Instagramom i Pinterestom gdje isti taj svijet i prostor poprimaju novu razinu te nam pokazuju kako svatko može svoj mali kutak učiniti više nego posebnim. Tu su i brojni sajmovi, ljudi, trgovine koji nas nisu samo inspirirali i potaknuli, nego nam i pokazali kako je sve moguće ako to doista i želiš', objašnjava Maja napominjući kako su njihovi najveći kritičari, ali i pokusni kunići dvije male djevojčice – Katja i Greta.

'Iznimno nam je bilo važno da ljubav prema prirodnim materijalima prenesemo u svoj rad budući su proizvodi prvenstveno namijenjeni najmlađima. Zbog toga smo se toliko i trudile oko izbora jer smo time htjele istaknuti posebnost ovih proizvoda', ukazuje ovaj kreativni osječki dvojac.

Na njihovom web-shopu najveći hit su pamučne ribice – Wanda i Oscar, a među drvenim igračkama sva vozila.

'Cijene smo istaknule u eurima jer većinu proizvoda plasiramo u inozemstvo, ali naravno da se mogu kupiti i u Hrvatskoj i to ne samo putem weba nego i u Muzeju iluzija u Zagrebu', dodaju.

Narudžbe im stižu iz cijeloga svijeta, od Hrvatske preko Europe do Kanade, Amerike, Australije, Novog Zelanda pa do Koreje i Japana. Ove igračke iz ruku kreativnih Osječanki moguće je pronaći u još ukupno 30-ak web-shopova. U kutije koje putuju cijelim svijetom, Maja i Sanja često se i same, reći će u šali, požele spakirati.

'Svako slobodo vrijeme provodimo u proizvodnji igračaka. Neke su stvari odmah dostupne, a neke budu i prije naznačenog roka na web-shopu. Kako kombiniramo maloprodajne i veleprodajne narudžbe koje rastu iz mjeseca u mjesec, smatrale smo kako je potrebno navesti najrealnije vrijeme izrade jer je svaki proizvod ručni rad', govori Maja.

Kako bi jedna gotova igračka izišla iz ove tvornice snova potrebno je oko dva sata vremena, za neke i više, što opet ovisi o pojedinom proizvodu. Najbrže se ovdje izbacuje Pinch tree koji nastaje kao rezultat kratkog vremena i velike preciznosti, a zbog veličine i oblika puno opsežniji posao ovom dvojcu predstoji kod proizvodnje dječjeg mobila.

U Pinch toysima paletu proizvoda planiraju svakako proširivati, a vjeruju kako će se proporcionalno s tim povećavati i izvoz. Za sada ove Osječanke planiraju ići 'korak po korak', iako im širenje poslovanja i otvaranje trgovine zvuči jako privlačno.

'Pamučnih i drvenih proizvoda uvijek se može pronaći u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu. No uvijek je pitanje koliko ste originalni u ideji i prezentaciji. Ima i jako puno proizvoda i brendova kojima se divimo, ali ne smatramo ih konkurencijom nego poticajem. Mislimo kako je puno ljepše i uspješnije surađivati ili jednostavno biti sretan radi tuđeg uspjeha', poručuju Maja i Sanja.