cijena besplatnog alata

Facebookov novi potez s Messengerom neće vam se svidjeti

12.07.2017 u 10:39

Bionic
Reading

Facebook uskoro kreće s globalnim testiranjem objave oglasa u svojoj aplikaciji za brbljanje

Oglasi u Facebookovu Messengeru dosad su bili testirani na ograničenom broju korisnika. To će se tijekom nadolazećih tjedana promijeniti. 

Oglasi bi se tijekom tog razdoblja trebali - polako, ali sigurno - početi pojavljivati na početnom zaslonu Messengera. Do kraja ove godine trebali bi biti vidljivi svima, kako bi najveća društvena mreža na svijetu mogla iskoristiti ih što je više moguće tijekom predbožićne sezone. 

Šef Messengera Stan Chudnovsky, piše Engadget, rekaje kako će oglašavanje biti 'način na koji zarađuju'. I drugi načini ostvarivanja prihoda su u planu, ali svi su vezani uz oglase. 

Osim što će nas pokušati preusmjeriti na web odredišta na kojima možemo ostaviti novac za proizvode i usluge, u Facebooku će nas nastojati navesti na interakciju s oglašivačima. Zašto? Uvjereni su kako ćemo tako bolje reagirati na oglase, odnosno teže ih preskakati i izbjegavati ih.