SRAMOTNA PRAKSA

U Twitteru su priznali: Prikazivali su vam više oglasa ako ste manje popularni

25.10.2019 u 12:16

Bionic
Reading

Potvrda je stigla izravno iz Twittera, uz pojašnjenje kako su odnedavno promijenili pristup pa oglase sad vide svi korisnici te društvene mreže

Vijest koju je prvi objavio američki CNBC pokazala se točnom. Twitter je doista neko vrijeme prikazivao više oglasa korisnicima s manjim brojem pratitelja kako bi ugodio popularnijima i potakao ih na nastavak korištenja te platforme.

Potvrda je stigla izravno iz Twittera, uz pojašnjenje kako su odnedavno promijenili pristup pa oglase sad vide svi korisnici te društvene mreže. Stoga bi i oni popularniji ih mogli početi češće viđati. Neki među njima su to već primijetili i požalili se.

DIGITALNO DOPISIVANJE

Jeste li znali za ove superkorisne trikove za WhatsApp?

Pogledaj galeriju

Do otkrića je došlo nakon što je iz Twittera stigla najava slabijih poslovnih rezultata, za što u toj tvrtci krive probleme s proizvodima namijenjenim oglašavanju, uključujući i pojedine problematične prakse upravljanja podacima.

Twitter u pravilu traži dozvolu korisnika za dijeljenje podataka o vrsti uređaja koji koristi, Wi-Fiju i operativnom sustavu. Ali, te postavke nisu funkcionirale ispravno, zbog čega su kod oglašivača završili i podaci koji nisu bili njima namijenjeni.

Problem je u međuvremenu riješen, što se negativno odrazilo na poslovanje tvrtke jer oglašivači nisu mogli koristiti ciljano oglašavanje u mjeri u kojoj bi im to odgovaralo. U Twitteru rade na razvoju dugoročnog rješenja za taj problem, ali ga vjerojatno neće imati na raspolaganju prije kraja idućeg tromjesječja, piše Verge.