DRUŠTVENE MREŽE

Twitter čisti neaktivne račune, a prvi su im na meti baš ovi

09.05.2023 u 11:13

Bionic
Reading

Elon Musk kaže da njegova društvena platforma aktivno radi na čišćenju, odnosno brisanju starih računa, a cilj im je 'oslobađanje' često traženih korisničkih imena

Prema politici Twittera korisnici bi se trebali prijaviti na svoj račun barem jednom u mjesec dana da bi izbjegli trajno uklanjanje zbog dugotrajne neaktivnosti. 'Eliminiramo račune koji godinama nisu aktivni, tako da ćete vjerojatno zamijetiti da vam broj pratitelja pada', upozorio je šef društvene mreže u tweetu.

Otkako je krajem listopada kupio platformu za 44 milijarde dolara, ovaj je multimilijarder najavio masovna otpuštanja i promjene. Analitičari kažu da su brojni oglašivači napustili stranicu i aplikaciju, a nova formula pretplate na Twitter Blue (za certificiranje i korištenje povlastica) nedostatna je da bi kompenzirala gubitak prihoda.

No šef Tesle i SpaceX-a nastavlja s ostvarenjem svojega nauma, potaknut povratnim informacijama obožavatelja. 'Naporno radimo da bismo vaš feed učinili što zanimljivijim... Kakav je danas u usporedbi s onim prije šest mjeseci?', upitao je u anketi u nedjelju.

Oko 46 posto od 1,5 milijuna onih koji su glasali odgovorilo je 'bolje', a 38 posto 'gore'. Kada pojedinci i tvrtke biraju mjesto oglašavanja uzimaju u obzir različite parametre, među kojima je i broj dnevnih (ili barem mjesečnih) aktivnih korisnika, prosječno vrijeme provedeno na platformi i "angažman", odnosno broj interakcija sa sadržajem (komentari, lajkovi, itd.).

Prema istraživačkoj tvrtki Insider Intelligence, prihod Twittera ove će godine pasti 28 posto jer +'oglašivači ne vjeruju Musku'. U intervjuu BBC-ju on ih je uvjeravao u suprotno, tvrdeći da je zamijećen povratak oglašivača i da je 'otprilike na točki rentabilnosti'.