NISU VIŠE SAMO IGRE

Twitch se sad bavi i kuhanjem

18.03.2016 u 12:07

Bionic
Reading

Twitch Creative je pokrenuo novi kanal, posvećen isključivo kuhanju. Na Twitch.tv/Food moći ćete 24 sata dnevno moći ćete naći raznovrstan sadržaj vezan uz pripremanje hrane

Krenuli su s maratonom tijekom kojeg će prikazati svih 201 epizodu kulinarskog showa Julie ChildThe French Chef. Ujedno ćete moći koristiti i tri nova globalna emotikona: NomNom, ChefFrank i StinkyCheese.

Internetska platforma Twitch od kraja kolovoza 2014. godine u vlasništvu je Amazona, koji ju je platio 970 milijuna dolara. Do tada je bio najpoznatiji po prijenosima video igara uživo.

Ima oko 50 milijuna korisnika diljem svijeta, 1,5 milijuna stvaratelja sadržaja i sto milijuna posjetitelja mjesečno.


Otkad je prije pet mjeseci pokrenut Twitch Creative pojavili su se raznorazni sadržaji, s temama u rasponu od šminke preko razvoja igara do grafičkog dizajna.

Želite li se priključiti s vlastitim sadržajem, koristiti #Food u naslovu vašeg streama kako bi se on našao u odgovarajućem direktoriju.

Više:Twitch TV