ISTRAŽIVANJE

Sve više pričamo o mobilnom plaćanju

03.03.2015 u 12:33

Bionic
Reading

MasterCard je na sajmu Mobile World Congress predstavio rezultate trećeg godišnjeg istraživanja 'Mobile Payment Study', provedenog u suradnji s kompanijom Prime Research. Rezultati su pokazali rast broja rasprava i promjenu u tonu i temi društvenih rasprava

Istraživanje je analiziralo 19,1 milijun globalnih postova na društvenim mrežama poput Twittera, Facebooka, Instagrama, Google+, Weibo, You Tube i foruma, kroz cijelu 2014. godinu. U istraživanju provedenom 2012. analizirano 85 tisuća postova.

U 2014. godini je 94 posto globalnih razgovora bilo povoljno po mobilna plaćanja, u odnosu na 77 posto prošle godine i 70 posto 2012. godine.
Najviše pozitivnih rasprava (91 posto) vodilo se oko inovacija, iskustava plaćanja i rastućeg prihvata mobilnih plaćanja.

Ukupno 91 posto rasprava vođenih na temu sigurnosti mobilnih plaćanja u 2014. godini bilo je pozitivno, što je 20 posto više u odnosu na 2012. godinu kada se ta tema pojavila u najviše negativnih rasprava obrađenih u istraživanju.


Zbunjenost i zabrinutost radi sigurnosti mobilnih plaćanja, zabilježeni u istraživanjima provedenim 2012. i 2013. godine, zamijenili su pohvale novim sigurnim uslugama, tvrde u Mastercardu.

Tokenizacija i biometrijska autentifikacija, ključne teme rasprava 2014. godine, značajno su doprinijele ovoj promjeni raspoloženja. Treba napomenuti kako je ukupan broj rasprava o sigurnosti bio je malen.

Teme digitalnih inovacija i obogaćenog iskustva korištenja mobilnih i drugih umreženih uređaja činile su većinu rasprava (71 posto). Jednostavnost korištenja je najbolji aspekt mobilnih plaćanja (94 posto pozitivnih doživljaja).

Dodatne nagrade i poticaji, poput kupona i programa lojalnosti, često su bili spominjani (24 postorasprava) na društvenim mrežama). Dodatne pogodnosti koje mogu biti integrirane u mobilna plaćanja povećavaju lojalnost korisnika koji ih koriste (58 posto razgovora), što stvara prilike za MasterPass i druge usluge digitalnih plaćanja.

Prime Research proveo je treće godišnje istraživanje Mobile Payments Study, osmišljeno da prepozna razvoj stavova korisnika prema digitalnim plaćanjima i mobilnim rješenjima.

Analizirajući više od 19,1 milijun postova na većem broju društvenih mreža nego prošle godine (Twitter, Facebook, Instagram, forumi, Weibo, Google + i You Tube), istraživanje je obuhvatilo mišljenja korisnika u više od 56 tržišta Sjeverne i Južne Amerike, Europe, Afrike i Azije.