DIGITALNI MARKETING

SoMo Borac ove godine dijeli 24 priznanja

03.06.2015 u 10:09

Bionic
Reading

Digitalni kreativci i ove će godine na 'Weekend media festivalu' u Rovinju pokazati najbolje radove iz društveno mrežnog i mobilnog svijeta. Po prvi put nagrade neće dobiti samo pobjednici

'SoMo Borac', okupljanje digitalnih stručnjaka iz cijele regije na 'Weekend media festivalu' u Rovinju, ove godine dolazi u proširenom izdanju.

Riječ je o regionalnom događanju koje nagrađuje najbolje u ovim kategorijama: 'SoMo Face' (najbolja Facebook stranica), 'SoMust Have' (najbolja 'mala' društvena  mreža), 'CM godine' (community manager/ica godine), 'SoMo Content' (najbolji content marketing projekt), 'Viralni blockbuster' (najbolji internetski video), 'There’s Not A Problem That I Can’t Fix' (najbolja kampanja na više društvenih mreža), 'Aplikacija s velikim A' (najbolja mobilna aplikacija) i 'Hodam i gledam' (najbolje mobilno web odredište ili kampanja).


Ove godine će po prvi put, osim glavne nagrade za najbolje u kategoriji, biti dodijeljene i nagrade dvojici najboljih finalista. 'Nakon što smo u protekle dvije godine vidjeli velik broj odličnih radova, zaključili smo da je vrijeme da SoMo Borac obitelj naraste. I to u svakoj kategoriji za još dva člana. Obzirom da imamo preko 100 prijava, velik je uspjeh doći i do finala, pa smo odlučili i finaliste istaknuti', kaže Ružica Vrdoljak iz organizacije 'SoMo Borca'.

'Osim same nagrade, važno je i da na Weekendu pokažemo sve te radove jer oni pokazuju kakvi su trendovi i što možemo očekivati u 2016. godini na digitalnoj sceni. Jedan od primarnih ciljeva SoMo Borca je i edukacija - prikazivanjem svih finalista, ispunit ćemo kvalitetnije taj cilj', pojašnjava Boris Ličina iz organizacije 'SoMo Borca'.

Prijave na 'SoMo Borac' su besplatne.

Više:SoMo Borac