BESPLATNO JE BOLJE

Sedam posto korisnika spremno platiti vijesti na internetu

  • Autor: B. R.
  • Zadnja izmjena 15.03.2010 13:33
  • Objavljeno 15.03.2010 u 12:30
računala laptop internet

računala laptop internet

Izvor: Corbis / Autor: Holger Scheibe/Corbis

U posljednje vrijeme vode se brojne debate oko komercijalizacije internetskih sadržaja, no kako najnovija studija pokazuje, na plaćanje za pristup sadržajima informativnih portala spremna je tek šačica korisnika

Analitičari američkog centra Pew Research Center analizirali su podatke koje je za njih prikupila kompanija Nielsen Online i došli do nekih zanimljivih saznanja.

Većina korisnika, njih 57 posto, informira se na dva do pet novinskih portala, 35 posto ih ima omiljeni news portal, dok ih je 21 posto 'monogamno', tj. kao izvor vijesti na internetu uzimanju jednu jedinu stranicu. U Pewu ove podatke uspoređuju s televizijskom industrijom jer su neke ranije studije također sugerirale da, iako korisnici imaju pristup stotinama televizijskih programa, oni radije uživaju u tek nekoliko omiljenih.

Što se naplate sadržaja tiče, samo sedam posto ispitanih u ovoj studiji spremno je na takav oblik informiranja, tako da ne moraju lutati internetom u potrazi za besplatnim izvorima vijesti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi