HRVATSKA JE PREMALA

Poslovna inteligencija u Londonu traži ulaz na tržište EU-a

29.10.2013 u 15:09

Bionic
Reading

Početkom studenog predstavnici vodeće domaće tvrtke za poslovnu inteligenciju će na dvije stručne konferencije u Londonu predstaviti svoje novo rješenje Big Data Analysis as a Service (BASS)

BASS omogućava korisnicima jednostavnu i usporednu analizu sentimenta korisnika prema proizvodima i brendovima bazirano na analitici velikih podataka u oblaku, što od korisnika ne zahtijeva tehnička znanja i inicijalna ulaganja u infrastrukturu.

Idejno rješenje je nastalo kao rezultat istraživačkih i razvojnih aktivnosti na projektu Eureka FAIR! U tijeku je razvoj rješenja sufinanciranog kroz program Poduzetnički impuls. Prvi testni korisnici moći će ga isprobati u veljači 2014. godine, a u Londonu će potencijalnim korisnicima biti predstavljen funkcionalni prototip.

Poslovna inteligencija će se na konferenciji Big Data Monetisation in Telecoms od 4. do 6. studenog i na konferenciji Big Data Analytics 2013 7. studenog sponzorski predstaviti kao BIRD Consulting, koristeći brend osmišljen za pozicioniranje u Europskoj uniji. Dogovoren je veći broj sastanaka s potencijalnim korisnicima rješenja BASS i potencijalnim partnerima za distribuciju.

'U području analitike velikih podataka kojim se posljednje dvije godine intenzivno bavimo više nije dovoljno biti vodeći i najinovativniji na hrvatskom tržištu i u našoj regiji. Iskorak u Europu i svijet je nužnost, pogotovo ako imamo inovativno rješenje koje je osmišljeno za globalno tržište', naglasio je Davor Runjak, direktor prodaje u Poslovnoj inteligenciji. 'Nekoliko godina rada na istraživačkim i razvojnim projektima u okviru programa Eureka i 7th Framework, sa znanstvenicima iz vodećih europskih instituta i sveučilišta, daje nam za pravo očekivati da ćemo s našim rješenjem i ponudom usluga u području analitike velikih podatka biti uspješni na europskom tržištu.'

Osim već spomenutih projekata, u području analitike velikih podataka Poslovna inteligencija je u konzorciju koji upravo počinje rad na istraživačkom projektu Ferari (skraćenica za Flexible Event pRocessing for big dAta aRchItectures) koji je ove godine u programu FP7 bio ocijenjen kao ukupno šesti od 94 prijavljena projekta, od kojih se svega deset financira.

Nositelj projekta Ferari je njemački institut Fraunhofer, a na inicijativu Poslovne inteligencije u konzorcij je uključen i Hrvatski telekom, kao testni korisnik za razvijene algoritme i rješenja koji će imati pravo korištenja rezultata.

Poslovna inteligencija je također angažirana na implementaciji sustava za prikupljanje, obradu i analitiku velikih podataka u Vipnetu, baziranom na platformi Informatica Big Data Edition.