NIJE BAŠ CVIJEĆE

Ovako funkcioniraju zračni jastuci na Ducatiju

08.08.2014 u 11:01

Bionic
Reading

Ducati nije prvi proizvođač koji se odlučio za opremanje vlastitih motocikala zračnim jastucima, no zato jest pionir u integraciji Daineseova sustava D-Air

Novi Ducati Multistrada D-Air je zapravo modificirani 1200 S Touring koji bi u kombinaciji s Daineseovom jaknom D-Air trebao biti sigurniji od ostalih sport-tourer motocikala.

Kako čitava stvar funkcionira? Jednostavno, sustav je zahvaljujući sijasetu senzora sposoban razlikovati sudar od snažnijeg kontakta pa će pravovremeno poslati informaciju vozačevoj jakni da je došlo vrijeme za napuhavanje.

Sam proces traje kraće od treptaja oka - 45 milisekundi, a kako bi nam pokazali kako sustav funkcionira u praksi u Daineseu su bočno zabili Multistradu u Audi A3.

Možda bolje da nisu, jer nakon viđenog jedino imamo potrebu zaobilaziti motocikle u širokom luku. Da stvar bude gora, talijanski proizvođač u montaži je skratio zapis sudara te prepustio gledateljevoj mašti zamišljanje posljedica po nesretnog vozača.

Iako ne sumnjamo da će ovaj sustav spašavati živote, mišljenja smo da ga se moglo i bolje prezentirati.

Pogledajte i recite nam što mislite u komentarima.

Ovako funkcioniraju zračni jastuci na Ducatiju