WEBDVANULA.RADIONICA

Održana radionica o korporativnom korištenju novih medija

29.01.2010 u 12:22

Bionic
Reading

Druga po redu radionica webdvanula. održana je u organizaciji tvrtke Briefing u četvrtak, 28. siječnja 2010. Profesionalci i stručnjaci iz različitih industrija na radionicama webdvanula. stječu znanje i iskustvo potrebne za strateški osmišljen ulazak njihovih tvrtki i klijenata u korištenje novih medija, prvenstveno društvenih mreža, koje su tijekom 2009. doživjele pravu eksploziju u Hrvatskoj i u svijetu

Facebook se primjerice u Hrvatskoj vrlo brzo širi. U 2009. ta je društvena mreža u nas dostigla godišnju stopu rasta od gotovo 200 posto, a početkom 2010. broj registriranih korisnika iz Hrvatske dosegao je milijun što je oko 20  posto više u odnosu na prethodni mjesec.

Davor Runje, suosnivač i direktor drap.hr, prve tvrtke u Hrvatskoj specijalizirane za izradu aplikacija i igara na Facebooku, kao gostujući predavač govorio je o iskustvima korištenja aplikacija na toj društvenoj mreži. Statistike primjerice pokazuju da je Kraševa čokoladica Životinjsko carstvo u mjesec dana nakon pokretanja aplikacije na Facebooku zabilježila porast prodaje od 35 posto, i to bez pomoći marketinških kampanja na drugim medijima. Davorova tvrtka drap izradila je aplikacije Facebook i za tržne marke Cedevita GO, Lino, T-Mobile, Vip i Iskon te je nakon niza uspješnih projekata danas zatrpan zahtjevima različitih klijenata.

Gostujuće predavanje održao je i Saša Šarunić, suosnivač tvrtke Pet minuta, koja iza sebe ima nekoliko uspješno postavljenih društvenih mreža. Saša je s kolegom Viktorom Marohnićem 'najodgovorniji' za projekte poput Ptičice, Trosjeda, Zrikke i vrlo 'svježeg' i uspješnog servisa ShoutEm koji je PC World upravo uvrstio među pet najprosperitetnijih start-up projekata za 2010. Zanimljivo je da su Saša i Viktor još 2006. predvidjeli boom društvenih mreža u Hrvatskoj, napustili sigurna zaposlenja i osnovali vlastitu start-up tvrtku što im se očito višestruko isplatilo.

Na webdvanula.radionicama sudjelovali su manageri i stručnjaci iz sektora financija, telekoma, informacijskih tehnologija i marketinga, među ostalim iz vodećih hrvatskih tvrtki: Zagrebačke banke, T-Mobilea, RBA, Hypo Alpe-Adria-Bank, Iskon Interneta te IBM-a.