SO.CL

Microsoft pokrenuo svoju društvenu mrežu

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 21.05.2012 11:39
  • Objavljeno 21.05.2012 u 10:16
So.cl

So.cl

Izvor: Screenshot / Autor: Microsoft

So.cl je počeo s radom bez velike pompe. Dizajniran je kao eksperiment otvorenog pretraživanja i korištenja društvenih mreža u obrazovne svrhe

Dok su oči svijeta bile uperene u javnu ponudu dionica Facebooka, Microsoft je potiho pokrenuo vlastitu društvenu mrežu. Čini se kako softverski div iz Redmonda nema namjeru, bar zasad, pokušati juriš na tron na kojem žezlo drži Mark Zuckerberg.

Projekt FUSE Labsa, čije su pojedinosti procurile krajem prošle godine, namijenjen je umrežavanju studenata, kojima bi trebao olakšati dijeljenje informacija. Prvotno je bila dostupan na sveučilištima Washington, Syracuse i New York. Sad je, rekao je Microsoftov predstavnik CNET-u, otvoren svima koji se žele priključiti.

Želite li pronjuškati, možete se logirati uz pomoć Facebooka ili korisničkog računa za Windows Live. Dočekat će vas više različitih prijedloga tema.

So.cl nudi mogućnosti slične Facebookovim - recimo, dugme koje je moguće dodati na site kako bi se omogućilo dijeljenje, označavanje i komentiranje zanimljivog sadržaja. Možete dijeliti jedan ili više videa s više ljudi odjednom, što znači da možete biti DJ za svoje kontakte ili gledati i slušati što netko drugi pušta.

Uz to, na raspolaganju vam je i 'riff' - nešto što Microsoft opisuje kao 'nov način interakcije i improvizacije sa sadržajem'. Kako se čini, to je komentar s mogućnošću tagiranja i dodavanja linka.

Zanimljivo, prije no što se ulogirate morate potvrditi da ste stariji od 18 godina.

Što podrazumijeva eksperiment otvorenog pretraživanja? Pa, to znači da će vaše pretrage biti vidljive drugim korisnicima te trećim stranama.

Također, vaše aktivnosti neće biti automatski objavljivane, osim ako to ne omogućite, a i vaši kontakti s Facebooka će biti ostavljeni na miru ako ih ne pozovete. Želite li to učiniti, na raspolaganju vam je početni paket s deset pozivnica.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi