FORRESTER KAŽE

Korisnici više vjeruju Microsoftu nego Appleu

13.01.2014 u 13:20

Bionic
Reading

U nedavnom istraživanju analitičke kuće Forrester pokazalo se da je brend softverskog diva iz Redmonda bliži ljudima nego Appleov ili Samsungov

Forresterovo istraživanje mjerilo je vjerodostojnost brendova pomoću četiri kategorije - povjerenja, dojmljivosti, nepogrešivosti i nezaobilaznosti - te istraživalo koje ispitanici preferiraju, koje bi preporučili te za koje bi bili spremni platiti višu cijenu.

U ovom slučaju ispitivali su 4551 odraslu osobu. Kao pobjednik je isplivao Microsoft, ostavivši iza sebe Apple, HP, Samsung i Sony, piše Geekwire. U Forresteru kažu kako ih je rezultat iznenadio, ali ne previše - u Redmondu ipak polažu puno u gradnju brenda koji će ih jasno razlikovati od ostalih.

Možda je poanta u tome da nas je u svijetu u kojem nas sve špijuniraju i iznevjere oni za koje smo mislili da nas najviše vole Microsoft uspio uvjeriti ljude u to da je korporacija koja je nezaobilazna i kojoj se može vjerovati.

Neki bi se možda žacnuli zbog metoda koje su koristili da bi postali nezaobilazni. Kao što, recimo, Google trenutno pokušava učiniti s G+. No nitko nije savršen, a i brakovi sklopljeni pod prisilom ponekad funkcioniraju, piše CNET.

Ako ste fan Samsunga i Applea, Forrester nudi utjehu - te se kompanije percipira kao inovativne. Apple je najbolje kotirao u kategorijama dojmljivost i nepogrešivost.

U još se jednom istraživanju Microsoftov brend pokazao boljim od Appleovog. UTA Brand Studio došao je do zaključka da ispitanici ne mogu zamisliti život bez Windowsa. Oko Applea su skloniji podijeliti se u tabore za i protiv, a Microsoft smatraju sličnijim sebi.