NIJE FIKSNO

Koliko influenceri zarađuju po objavi na društvenim mrežama? Evo što kaže jedna od njih

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 16.10.2019 10:36
  • Objavljeno 16.10.2019 u 10:36
Katty Bellotte

Katty Bellotte

Izvor: Screenshot / Autor: Miroslav Wranka

Cijenu se dogovara s klijentima, ovisno o tome kakav su sponzorski paket spremni ponuditi. Tipičan paket obuhvaća objavu na Instagramu i spominjanje u video zapisu na YouTubeu

Katy Bellotte, autorica sadržaja na servisu YouTube i Instagramu, podijelila je s javnošću koliko zarađuje po sponzoriranoj objavi.

Bellotte je svoj kanal na YouTubeu pokrenula kad je bila stara 14 godina, na podu kupaonice u kući njenih roditelja. Nakon što je napunila 16 godina od roditelja je zatražila porezni broj kako bi mogla uključiti se u Googleov program AdSense i početi zarađivati od reklama.

TEHNO PREGLED

Tražite novi laptop? Evo deset prijedloga s Windows 10 operativnim sustavom

Pogledaj galeriju
11

Devet godina kasnije ima 470 tisuća pretplatnika na YouTubeu. Najviše prihoda ostvaruje od sponzorstava i oglašavanja na YouTubeu te promicanja proizvoda u objavama na Instagramu, gdje ju prati više od 160 tisuća korisnika. Također vodi i podcast Thick & Thin.

U prosjeku naplaćuje između 2.400 i 5.000 američkih dolara po sponzoriranoj objavi na Instagramu, dok slajd u Instagram Storyju košta 500 dolara.

Cijene su izražene u bruto iznosu. Bellotte porez plaća kvartalno, za što odvaja oko 40 posto od svakog računa kojeg naplati.

Cijenu u pravilu dogovara s klijentima, ovisno o tome kakav su sponzorski paket spremni ponuditi. Tipičan paket obuhvaća jednu objavu na Instagramu i spominjanje u video zapisu na YouTubeu u trajanju između 30 i 60 sekundi, piše Business Insider.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!