nova ponuda

Još veći, bolji i izdašniji bonbon paketi uz iste cijene

03.05.2021 u 11:42

Bionic
Reading

bonbon, od počeka svibnja ima novu ponudu još većih, boljih paketa, dok su cijene ostale iste

Nove pakete odlikuje jednostavnost, više vrijednosti za novac, kao i niz prednosti, a budući da je ljudski uspoređivati svaki korisnik može lako pronaći najbolju mobilnu ponudu za sebe. Osim svega navedenog, u ponudi se nalaze i dva nova paketa interneta posebno namijenjena korisnicima koji vole puno surfati i trebaju više gigabajta na raspolaganju.

Korisnici na bonovima i pretplati tako mogu izabrati između Malog (300 minuta za 20 kuna), Srednjeg (600 minuta za 35 kuna), te Velikog paketa razgovora (čak 2.400 minuta za 50 kuna), a kada je riječ o internetu tu su Najmanji (300MB za 10 kuna), Srednji (4GB za 40 kuna), Veliki (6GB za 50 kuna) i Jako veliki paket (9GB za 70 kuna). Novost je i novi Jako jako veliki paket interneta (12GB za samo 90 kuna) posebno namijenjen onima koji baš vole jako puno surfati.

U novoj bonbon ponudi nalaze se i opcije za zabavu poput HBO GO za 40 kuna, zatim Deezera za 35 kuna, kao i mali paket SMS-a (300 SMS za 20 kuna). bonbon korisnici mogu izabrati i između tzv. gotovih kombinacija, odnosno Velike kombinacije (2.400 minuta, 300 SMS, 6GB za 95 kuna) i Jako velike kombinacije (2.400 minuta, 300 SMS, 12GB za 110 kuna).

Korisnici bonbon pretplate će, uz gore navedene pakete, moći dodatno odabrati i paket Super velikog interneta (20GB za 100 kuna), kao i Jako jako veliku kombinaciju (2.400 minuta, 300 SMS, 40GB za 140 kuna). Također, u Jako velikoj kombinaciji za pretplatnike nalazi se čak 20 GB, što znači da u njoj pretplatnici dobivaju 20 GB, 2400 minuta i 300 SMS poruka za samo 110 kuna. Podsjećamo, bonbon pretplata je bez ugovorne obaveze.

„bonbon je kao brend poznat po svojem jednostavnom i iskrenom pristupu, a upravo to odlikuje i našu novu ponudu. Pomno smo slušali što naši korisnici trebaju i traže i prema njihovim željama skrojili smo ovu ponudu . Pritom smo uz razne novosti vratili 'stare' nazive paketa koji svojim nazivima odlično odražavaju ono što nudimo – bolje pakete s više pogodnosti za istu cijenu“, poručio je Diego Perez Tenessa de Block, direktor odjela za mobilnu ponudu.

Uz novi vizualni identitet i kampanju „Ljudski je uspoređivati“, bonbon je redizajnirao svoju aplikaciju i web stranice: https://www.bonbon.hr/.