INOVATIVNOST I KORPORATIVNA ODGOVORNOST

HT-ova platforma #besocial i robotica Pepper osvojili Best Employer Brand Awards 2019

  • Autor: Bi. S.
  • Zadnja izmjena 27.11.2019 14:19
  • Objavljeno 27.11.2019 u 14:19
Sandra Kovačić Vešligaj, Mirna Biondić i Sandra Miletić Škopac

Sandra Kovačić Vešligaj, Mirna Biondić i Sandra Miletić Škopac

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HT

Hrvatski Telekom najbolja je kompanija u Hrvatskoj na području inovativnosti i korporativne društvene odgovornosti. Odluka je to žirija na prvoj dodjeli Employer Branding Awards u organizaciji Career Centra

Best Employer Brand Award za inovativnost dobila je digitalna platforma #besocial koja prikuplja sve kompanijske sadržaje te omogućuje zaposlenicima da na jednostavan i brz način izaberu sadržaj koji žele podijeliti na svojim društvenim mrežama. Od implementacije u lipnju 2019., zaposlenici su marljivo shaereali sadržaje vezane uz kompanijsku kulturu, brand ili proizvode i usluge.

Dodatno je zaposlenike HT-a motivirao i nagradni natječaj tijekom kojega su, u samo mjesec i pol dana, podijelili kompanijski sadržaj više od 8400 puta, dosegnuvši više od dva milijuna impresija. Time su, ističu u Hrvatskom Telekomu, pokazali da kompanija zaista ima puno sadržaja i aktivnosti koje njeni zaposlenici s ponosom mogu podijeliti jer dijele isti cilj – biti kompanija koja, uz pomoć najnovije tehnologije, pomiče naše društvo prema naprijed.

Drugo priznanje Hrvatskom Telekomu je Best Employer Brand Award za CSR (korporativnu društvenu odgovornost) koju su dobili humanoidna robotica Pepper i njen tim i to za promicanje STEM-a u školama. Pepper je posjetila puno škola, uvijek izazivajući radost školaraca koje, na svoj osebujan način, upoznaje sa pojmom STEM-a, osnovama robotike, a možda je neke od njih već dosad potaknula da jednog dana i sami naprave svog robota.

'Svojim djelovanjem nastojimo potaknuti mlade generacije da se usmjere prema STEM zanimanjima, ali isto tako i promoviramo žene u STEM-u. Kao telekomunikacijska kompanija sa impresivnom brojkom od čak 44 posto žena na menadžerskim pozicijama, možemo vlastitim primjerom promicati veće sudjelovanje žena u STEM području. Prva smo kompanija u Hrvatskoj koja je promovirala nagrađivanje mladih diplomantica STEM područja u internacionalnom natječaju WOMEN STEM AWARD', ističu u Hrvatskom Telekomu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!