ODSAD I KOD NAS

Google Engage za agencije

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 18.04.2012 10:54
  • Objavljeno 17.04.2012 u 15:52
Google Engage

Google Engage

Izvor: Screenshot / Autor: Google

Google će 26. travnja službeno predstaviti program namijenjen svima koji se u Hrvatskoj bave digitalnim marketingom

Agencije za oglašavanje, webmasteri, SEO i SEM stručnjaci i svi oni koji pružaju web usluge klijentima mogu se prijaviti za sudjelovanje u programu i dobiti podršku Googlea.

Sudionici programa imati će besplatan trening i dodatne obrazovne resurse, profesionalne marketinške alate i materijale, promotivne kupone i podršku koja im je potrebna kako bi njihovi klijenti imali što učinkovitije kampanje, piše Poslovni dnevnik.

'Google je predan uspjehu hrvatske digitalne ekonomije i vjerujemo da je pružanje podrške tvrtkama, da budu online i uspješne, temelj tog uspjeha. Smatramo da je važno poticati dinamične lokalne izvozno orijentirane tvrtke te tvrtke u turizmu, kao i u drugim sektorima, koje su spremne proširiti svoje poslovanje i uspjeti na međunarodnom tržištu', izjavio je direktor tvrtke Google za regiju Adriatic, Joško Mrndže.

'Postoji veliki broj malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj koje će imati koristi od veće prepoznatljivosti na internetu. Svjesni smo da će veliki broj njih kontaktirati vanjske suradnike i agencije koje bi kreirale i upravljale njihovim online prisustvom. Program Engage je Googleov način kako lokalno doprijeti do tih agencija i osigurati im trening te podršku koja im je potreba kako bi postojećim klijentima pružile veću vrijednost te stekle nove klijente', zaključio je Mrndže.

Program Google Engage za agencije službeno će biti predstavljen u Hrvatskoj, 26. travnja 2012, u izložbenom prostoru Lauba u Zagrebu, gdje će na jednodnevnom seminaru sudjelovati nekoliko stotina ljudi iz cijele zemlje koji se bave uslugama digitalnog marketinga.

Kako biste saznali više ili se prijavili za program, posjetite portal Google Engage za agencije

Pogledajte i video:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi