GEJMING

Epic i Apple trljaju ruke: Fortnite za iOS dosad zaradio 100 milijuna dolara

22.06.2018 u 16:07

Bionic
Reading

Najpopularnija igra na planetu, začudo, jako dobro prolazi i u svojoj mobilnoj verziji. Popularni Fortnite na iOS-u je u manje od tri mjeseca samo na mikrotransakcijama zaradio više od 100 milijuna dolara

Kako stvari stoje, verzija Fortnitea za iOS prošla je puno bolje nego što se itko nadao. Prema najnovijoj analizi kompanije Sensor Tower, igra je jedan od najuspješnijih naslova na tržištu. Stranica tvrdi da je Epicova pucačina u samo 90 dana zaradila više od 100 milijuna dolara, postavši najuspješnijom mobilnom igrom u posljednjih nekoliko godina.

I da - ona prolazi puno bolje i od Player Unknown's Battlegroundsa.

Fortnite je, prema svemu sudeći, kaskao za Supercellovim Clash Royaleom koji je u 2017. zaradio 1,2 milijarde dolara (!). Ono u čemu Epicova igra prednjači je brzina zarade - Fortnite je na iPhoneu u manje od 90 dana zaradio 100 milijuna dolara, što ga čini puno uspješnijim od konkurencije. Rezultati prodaje dolaze iz Kine, gdje su gejmeri puno skloniji prema mikrortansakcijama.

Direktna usporedba Fortnitea i Player Unknown's Battlegroundsa trenutno nije dostupna zato što PUBG gura monetizaciju svega 60 dana, tijekom kojih je zaradio oko 5.2 milijuna dolara. Također vrijedi naglasiti kako je prva dva tjedna nakon izlaska Fortnite bio dostupan isključivo putem poziva drugih igrača.

Fortnite iOS screenshoti Izvor: Screenshot / Autor: Epic Games

Ključ uspjeha

Epicov veliki uspjeh kod monetizacije Fortnitea leži u vrlo učinkovitoj formuli: prodaji kozmetičkih dodataka u ograničenom vremenskom roku bez ikakvog utjecaja nasumičnosti (najbolji primjer su lootboxovi koje smo susretali u Overwatchu), kao i sezonskih propusnica Battle Pass.

Sensor Tower naglašava da se Epicova zarada učetverostručila s uvođenjem četvte sezone ovog svibnja, što zapravo svjedoči sve većem zamahu koji Fortnite s vremenom dobija. Dodamo li ovdje potpuni nedostatak ikakvih znakova posustajanja, vrlo je izvjesno da će Fortnite nastaviti biti najpopularnija videoigra na planeti.

Fortnite je nedavno sletio i na Nintendovu prijenosnu konzolu Switch Izvor: Društvene mreže / Autor: Epic

Čarolija propusnice

Jedan od najuspješnijih trgovačkih trikova koje je Epic uspio uvesti u igru su takozvane 'propusnice'. Svaka od njih igračima daje priliku zaraditi ekskluzivne kozmetičke dodatke poput kostima i plesnih pokreta izvršavajući zadatke unutar igre. Sezone se izmjenjuju svaki mjesec, što znači da igrači koji žele ekstra zabavu trebaju platiti putem mikrotransakcije.

Ova metoda se pokazala toliko učinkovitom da ju počinju koristiti i u Rocket Leagueu, kao i u najljućem konkurentu - Player Unknown's Battlegroundsu.

novi naslovi

Pogledajte što su Sony i Nintendo predstavili na gejmerskom okupljanju E3

Pogledaj galeriju

Velika konkurencija

Unatoč vrlo velikom uspjehu, Fortnite i dalje ima puno mjesta za napredak. Igra je u svibnju bila tek peta na top listi u Kini, a ispred nje su Honor of Kings, Westward Journey, Monster Strike i Fate/Grand Order. Epicova igra će definitivno dobiti velik broj novih fanova nakon što ju Tencent uvede u Kinu, no ako je vjerovati izvještaju, ne postoji nikakva garancija da će postići isti uspjeh kao neke druge tamošnje igre.

Kako bilo, mobilni gejming postaje sve popularniji i mi zbilja ne želimo prigovarati.