mikroblogiranje

Bitka na društvenim mrežama se nastavlja: Evo kakvu novost uvodi TikTok

25.07.2023 u 12:08

Bionic
Reading

Nije neuobičajeno to da divovi iz svijeta IT industrije često ‘posuđuju’ funkcionalnosti i opcije iz aplikacija svojih konkurenata, stoga ne čudi to da se i kineski TikTok želi okušati u svijetu mikroblogiranja

Kada je nastao, u ožujku 2006. godine, Twitter je korisnicima ponudio mogućnost mikroblogiranja, tekstualnog izražavanja maksimalne duljine 140 znakova. Nakon nekoliko godina uvedene su mogućnosti objave fotografija i videozapisa i Twitter je za mnoge postao nezaobilazno mjesto u dnevnoj rutini.

Ova i protekla godina su Twitteru, pardon X-u, bile izuzetno turbulentne jer otkako ga je kupio milijarder Elon Musk, društvena mreža je na nezaustavljivom ‘putu prema dolje’.

Ne pomaže ni konkurencija, konkretno Meta, koja je odlučila produžiti ruku svog Instagrama te je korisnicima omogućila svoju verziju servisa poput nekadašnjeg Twittera, Threads.

Sada je u isti vlak odlučio uskočiti i TikTok te je, osim klasičnih multimedijskih objava na TikToku, omogućio i objavljivanje tekstualnih poruka. Naravno, na svoj, prilagođeni način.

Korisnici će odsad dakle moći objavljivati tekstualne poruke, no jednako tako moći će ih uljepšavati naljepnicama, slikovnim ili obojenim pozadinama, glazbom i svim ostalim dodacima svojstvenim TikToku.

Sve detalje o novitetima možete pročitati u službenoj objavi TikToka.