KONFERENCIJE

Adria Summit 2022. bavi se aktualnom temom budućnosti digitalnog poslovanja

25.03.2022 u 13:49

Bionic
Reading

Prvi Adria Summit s temom 'Future of Digital Commerce' održat će se ovog svibnja u Savudriji

Adria Summit najavljen za svibanj zvat će se 'Future of Digital Commerce', a na njemu će se pokušati odgovoriti na pitanja i raspraviti o najnovijim temama koje se događaju u sferi digitalne tehnologije. Na samitu će sudjelovati međunarodno priznati stručnjaci, a odvijat će se 5. do 8. svibnja u hotelu Kempinski u istarskoj Savudriji.

Konferencijski dio programa obuhvaća četiri keynote govornika, osam panel rasprava te još četiri termina iznenađenja – a u programu će sudjelovati preko 70 stručnjaka.

'Nije Istra slučajno odabrana. Ona je početkom svibnja osunčana, zrak je fenomenalan i čist. Hrana je domaća ili, modernim rječnikom, proizvedena na održiv način. Družit ćemo se uživo. Mi moramo biti zdravi', poručuje Zoran Torbica, jedan od organizatora Adria Summita.

Bogat program

Osam panel rasprava započinje temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu – riječ je o projekcijama i prognozama utjecaja digitala u ukupnom udjelu u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u sljedeće četiri godine porasti za čak 50 posto. Koliko brzo možemo pratiti taj vrtoglavi rast, saznat ćemo tijekom govora vrhunskih menadžera iz najvećih kompanija.

Program se nastavlja temama o marketingu i brandingu, kao i utjecaju brenda i prepoznatljivosti na uspjeh u digitalnom biznisu. Potom se prelazi na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem interneta – dostavu. Kako se ona organizira i koliko utječe na povjerenje kupaca? Je li opravdano čekati sedam dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju napraviti nešto što je postalo svjetski standard, a to je isporuka u 48 sati ili čak 24 – odgovore imaju sudionici konferencije iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.

Prvi dan zaokružuje se panelom koji se tiče utjecaja financijskih servisa u cilju organizacije čitavog digitalnog biznisa. Kako organizirati efikasna plaćanja, kako imati povjerenje u korištenje kartica ili drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe? Uz sve to govorit će se o temama vezanima za blockchain, kriptovalute i alternativne metode plaćanja, kao i decentralizirano financiranje.

Drugi dan programa

Drugi dan počinje temama koje su vezane za korisničko iskustvo i organizaciju online platformi – bez suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka. Tu su i teme vezane za IT industriju koje obrađuju sve što se tehnološki događa. Što znači cloud? Što znače remote servisi? Što radimo s podacima i kako koristimo anonimne i neanonimne podatke da bismo popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi, kao prodavaču, promet?

Zatim slijedi samo finale konferencije, a to je tema – kako uključiti male kompanije i poduzetnike koji žele nešto pokrenuti u pogledu financiranja inovacija? Kakva je uloga investicijskih fondova, venture kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investitora? Kako da oni koji imaju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis – na ta pitanja odgovorit će stručnjaci iz različitih investicijskih kompanija.

Na samitu sudjeluju i eCommerce udruge iz Slovenije, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije te Bosne i Hercegovine. Popis sudionika ažurira se ovdje.