NE MOŽE DRUGAČIJE

Velikan svijeta brzine nije želio prolaziti što i legendarni Schumacher: Idem do samog kraja...

16.03.2018 u 17:46

Bionic
Reading

Legendarni talijanski motociklist Valentino Rossi potpisao je ugovor sa svojom sadašnjom momčadi Yamahom na još dvije godine, odnosno do kraja 2020. i to kako bi izbjegao mogući povratak iz mirovine kao Michael Schumacher

Rossi je prošloga mjeseca napunio 39 godina, a ovim je produljenjem ugovora osigurao kako će voziti u Svjetskom prvenstvu klase motoGP i u svom petom desetljeću života.

'Kada sam u ožujku 2016. godine potpisivao za Yamahu pitao sam se je li to moj posljednji ugovor. Želio bih se zahvaliti Yamahi na ukazanom povjerenju jer je veliki izazov biti konkurentan u 40-ima. Znam kako će to zahtijevati mnogo truda s moje strane, ali jako sam motiviran i zato sam produljio ugovor na još dvije godine', objavio je Rossi.

Inače, Rossi je dao zanimljiv razlog zašto i dalje juri po stazi. Nije želio iznenadno povlačenje i da mu zato odjednom nedostaju trke što bi ga možda onda ponukalo da se vrati kao što su to prije njega napravili neki drugi velikani iz brzinskih sportova pa je tako on za primjer naveo legendu F1 Michaela Schumachera te motocikliste Maxa Biaggija i Troyja Baylissa.

  • +3
Michael Schumacher Izvor: Profimedia / Autor: Nella/Profimedia

'Vidio sam mnogo velikih motociklista i vozača koji su otišli na vrhuncu karijere poput Schumachera, Biaggija i Baylissa. Schumacher i Bayliss su se vratili nakon umirovljenja. Zato sam ja odlučio da se utrkujem do samog kraja. Ne želim razmišljati u budućnosti da sam možda mogao voziti još dvije sezone', jasan je bio Rossi.

'Da, riskiram da postanem manje konkurentan na stazi, ali ako bi išao takvom logikom tada bi prestao s utrkama prije šest, sedam ili osam godina.'

  • +3
Valentino Rossi Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Inače, Rossi je jedan od najvećih ikada u brzinskim sprotovima, tijekom dosadašnje karijere osvojio je devet naslova svjetskog prvaka, po jednoga u kategorijama do 125ccm (1997) i do 250ccm (1999) te sedam u najjačoj kategoriji motoGP (2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009).