ZARADA MILIJUN KUNA

Uči i zabavljaj se: Hajduk dobio album sa sličicama

21.05.2013 u 14:22

Bionic
Reading

Splitski Hajduk dobio je vlastiti album sa samoljepljivim sličicama, zabavu za djecu i fetiš za kolekcionare koji će se ovako prisjetiti davnih vremena skupljanja 'slija'

U maloj 'Hajdukovoj enciklopediji' sažeta je gotovo cijela prošlost kluba od osnivanja 1911. godine do danas, tu su fotografije svih šampionskih momčadi, pehara i najvažnijih igrača, zatim podsjetnik na velike europske utakmice, a posebna poglavlja posvećena su navijačima, proslavi stotog rođendana i detaljima po kojima je Hajduk jedinstven

Album kreće u prodaju od srijede uz Slobodnu Dalmaciju, dok će se od četvrtka ili petka moći kupiti na većini kioska u cijeloj Hrvatskoj. U ovom poslu Hajdukov marketing sklopio je ugovor s tvrtkom 'Tekma' iz Rijeke, a sva zarada po dogovoru se dijeli popola. U prvoj seriji na tržište će odmah biti pušteno 50 tisuća albuma i 500 tisuća paketa sa sličicama: u jednome će se nalaziti po pet komada, no u svakom petom paketiću kao poklon će se nalaziti tetovaža za djecu. Cijena jednog paketića bit će četiri kune, od čega bi po prvim izračunima splitskom klubu direktno trebala pripasti otprilike jedna kuna. Na Poljudu računaju na zaradu do milijun kuna.

U prvoj seriji na tržište će odmah biti pušteno 50 tisuća albuma i 500 tisuća paketa sa sličicama: u jednome će se nalaziti po pet komada, no u svakom petom paketiću kao poklon će se nalaziti tetovaža za djecu. Cijena jednog paketića bit će četiri kune, od čega bi po prvim izračunima splitskom klubu direktno trebala pripasti otprilike jedna kuna. Na Poljudu računaju na zaradu do milijun kuna.

'Drago mi je da smo do posljednjeg trenutka sačuvali tajnovitost projekta, ponosni smo na njega i vjerujemo da će biti hit', kazao je predsjednik Hajduka Marin Brbić, dok je voditelj marketinga Aljoša Bašić pojasnio da album ima i edukativni karakter.

'Dizajn je vrhunski, a sadržaj zanimljiv, možda čak zanimljiviji roditeljima jer će ih na trenutak vratiti u djetinjstvo. Cijeli projekt je i alat jer je naslonjen na djecu, pomoću njega ćemo doprijeti do najmlađih', uvjeren je Bašić.

Autor albuma je dizajner Žarko Tičinović, koji je kazao da ga radio baš iz motiva koji stoje na njegovim koricama - 'iz jubavi, iz dišpeta'.
'I djeca će se kroz njega moći upoznati s onim o čemu su im roditelji pričali', kazao je Tičinović.

Album s točno 400 sličica moći će se smatrati popunjenim tek nakon što se u njega zalijepi ona s brojem 1: to je 'personalizirana' sličica koja će biti posebno izrađena za svakoga tko sakupi preostalih 399. Vlasnik albuma zauzvrat će dobiti vlastitu sliku u Hajdukovom dresu.