HNK Hajduk predstavio je novu društveno odgovornu kampanju 'Budi čovik', usmjerenu na promicanje kulture uvažavanja, empatije i međusobnog poštovanja među djecom.
Kampanja 'Budi čovik' osmišljena je kao višemjesečna preventivna inicijativa usmjerena na smanjenje vršnjačkog nasilja te jačanje vrijednosti koje djeci pomažu da se osjećaju sigurno, prihvaćeno i ohrabreno reagirati u situacijama nasilja.
Projekt se provodi na razini cijele Dalmacije, obuhvaćajući sve četiri dalmatinske županije, a realizira se u suradnji s nizom institucionalnih i stručnih partnera, među kojima su Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Grad Split, Splitsko-dalmatinska županija, društva psihologa dalmatinskih županija, Universal Music Hrvatska te medijski partneri Radio Dalmacija i Dalmatinski portal.
Središnji komunikacijski element kampanje je pjesma 'Dite tvoje', koju izvodi Marino Vrgoč, pobjednik prvog izdanja natjecanja The Voice Kids Hrvatska i predstavnik Hrvatske na Dječjem Eurosongu.
Glazbu potpisuje Maja Ivkošić Šiljeg, dok su tekst, uz autora Domagoja Šiljega, supotpisali i predstavnici HNK Hajduk.
'Kad sam snimao ovu pjesmu, razmišljao sam o tome da svi budemo bolji jedni prema drugima i da si pomažemo. Pjesma govori o djeci i o tome da nitko ne bi trebao biti sam ili tužan. Posebno mi je drago što mogu pjevati pjesmu o mom Hajduku koja ima lijepu poruku i što sam dio ove kampanje. Nadam se da će pomoći djeci da se osjećaju sigurnije i da znaju da uvijek mogu nekome reći ako im je teško', rekao je Marino Vrgoč.
