Luka Modrić, legendarni veznjak Real Madrida i hrvatske reprezentacije, u travnju je postao manjinski suvlasnik Swansea Cityja, čime je velški klub dobio najzvučnije ime u svojoj povijesti.
Njegov utjecaj u novoj ulozi vidi se već ovih dana – Modrić je sudjelovao u kreiranju i predstavljanju treće garniture dresova za sezonu 2025./26., koji su izrađeni u suradnji s proizvođačem Joma. Posebnost dresa su detalji u crvenoj, bijeloj i plavoj boji, jasno inspirirani hrvatskom trobojnicom, čime je Modrić unio i osobni pečat. Dizajn je dodatno nadahnut prepoznatljivim Gulf motorsport stilom.
Modrićeva investicija podigla je ugled Swanseaja u Championshipu i otvorila vrata novim sponzorima, među kojima je i Reviva Coffee, čiji se logotip nalazi na dresu. Uprava kluba naglašava kako je riječ o dijelu šire strategije kojom žele stabilizirati financije i privući globalnu publiku.
Dolazak kapetana Vatrenih označen je kao ključan trenutak za razvoj marketinškog potencijala i internacionalnog imidža kluba, dok se navijači nadaju da će njegov utjecaj pomoći i na sportskom planu.