VIŠE OD 100 MILIJUNA EURA

Nijemcima najviše od reklama na dresovima

  • Autor: Hina
  • Zadnja izmjena 28.11.2008 15:37
  • Objavljeno 26.11.2008 u 17:00
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Najveću zaradu od sponzorstva na dresovima ove će sezone imati njemački nogometni prvoligaši, koji će ukupno prihodovati 102,9 milijuna eura, objavila je tvrtka za istraživanje tržišta 'Sport und Markt'

Od 18 klubova Bundeslige, po zaradi od sponzorstva na dresovima prednjači Bayern, koji će ove sezone od toga ubrati čak 20 milijuna eura, odnosno skoro petinu ukupnog iznosa.

Zarada engleskih klubova od tog vida sponzorstva značajno je pala i to zbog pada vrijednosti britanske funte. Klubovi Premier lige zaradit će ove sezone ukupno 85,9 milijuna eura od sponzorstva na dresovima.

Bayern je vodeći i u europskim okvirima, a na njihovim dresovima se nalazi logo T-Home, koji je dio grupacije Deutsche Telekom. Slijedi Manchester United, koji će ove nogometne sezone od američke osiguravajuće kuće AIG prihodovati 17,7 milijuna eura. Američka vlada je je ove jeseni spasila AIG od propasti ubrizgavši u nju ogromnih 90 milijardi dolara.

Nakon Manchester Uniteda slijedi Real Madrid, koji će od internetske kladionice Bwin zaraditi 15 milijuna eura. Chelsea je od elektroničke kompanije Samsung dobio 12,6 milijuna eura. Slijede AC Milan (Bwin) i Schalke (ruski energetski div Gazprom) sa po 12 milijuna eura.

Također, unatoč velikoj krizi finacijskog sustava, institucije poput banaka i osiguravajućih društava i dalje su najveći sponzori nogometa.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi