raspisali se po mrežama

Juventusovi navijači ogorčeni: Ružan je kao i nogomet kakvog igramo

  • Autor: S.Š.
  • Zadnja izmjena 14.05.2022 09:55
  • Objavljeno 14.05.2022 u 09:52
tportal

Izvor: EPA / Autor: ALESSANDRO DI MARCO

Iza Juventusa jedna je od rezultatski najlošijig sezona zadnjih godina. Jer već se dugo nije dogodilo da Stara dama ne osvoji trofej

Posljednji put kada Juventus nije osvojio trofej dogodilo se u sezoni 2010/11. Prema tome, više od desetljeća trajala je Juventusova berba.

Međutim, ovog su puta Juventusovi igrači ostali i bez Kupa i Superkupa, u kojima je slavio milanski Inter, ali i bez naslova prvaka, za kojeg se bore milanski klubovi.

Naravno, takvu sezonu navijači Juventusa žele što prije zaboraviti, dok se čelnici kluba okreću novim izazovima i razmišljanjima što napraviti da se ovo više ne ponovi.

A dok se igračka pojačanja tek traže, za početak se krenulo u redizajn dresa. Juventus je tako promovirao novu opremu u kojoj će njegovi igrači loviti nove trofeje. Međutim, izgled novog dresa razočarao je navijače Stare dame.

Vrlo brzo nakon promocije na društvenim mrežama, stigle su reakcije navijača koji nisu oduševljeni prvom garniturom opreme.

Ostao je Juve pri svojoj crno-bijeloj kombinaciji ali dizajn je nešto drugačiji od uobičajenog. Izgled tradicionalnih crnih crta izazvao je kritike.

'Ružan kao nogomet koji igramo', prvi je od komentara, a onda su se još nadovezali. 'Ne sviđa mi se i nije samo razlog što je staromodan... Ne sviđa mi se jer crte izgledaju izbljedjelo'.

'Kada se upale reflektori, dresovi će vrlo vjerojatno izgledati posve bijeli. Djeluje kao obična majica za koju ne bih dao ni 15 eura'.

U klubu su pak uvjereni kako je dizajn pun pogodak.

'Čuvene crno-bijele crte ostavljaju mjesta za trokutiće i detalj zvijezda koji odlikuju čaroliju Allianz stadiona. Ovako je rođen novi dres za domaće utakmice u sezoni 2022/23. Spojili smo dizajn, inovaciju, tehnologiju i vrijednosti koji predstavljaju veliku obitelj Bianconera', piše u Juventusovom priopćenju.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!